Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 5 juli 2021

Wild

 


Het plaatje en de tekst heb ik gerecycled van een oude kaart
Ik vond de tekst superleuk bij dat lieve plaatje.
Ik heb er een redelijk strakke kaart van gemaakt.
Aan de binnenkant ook een kleine versiering.
Ik lees weer graag wat jullie van de kaart vinden.


Hebben jullie gisteren allemaal droge voeten gehouden?
Hier in de omgeving, met name in Dalfsen was het noodweer en stonden straten en kelders blank.
Ze voeren met bootjes door de straten.
Gelukkig is het hier in Zwolle allemaal meegevallen.

Fijne dag!
groetjes van Ank

17 opmerkingen:

Marjan zei

Origineel idee, Ank en een gave kaart als resultaat! Meer heeft de kaart niet nodig!
Wat een verschil in weer toch, hier nauwelijks regen gevallen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi plaatje het past heel mooi bij de streepjes achtergrond
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Wij hadden wel wat regen, maar niet overmatig en vanmiddag ook weer zonnig weer.
Leuke kaart met dit plaatje en bijpassende tekst, mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke combinatie van plaatje en tekst Ank, een mooie kaart en meer is niet nodig. Hier borrelde de bakuip flink en het water uit het toilet klotste en spatte. De straat stond blank maar de stoep gelukkig niet.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Het dp past prachtig als achtergrond van dit plaatje. Leuk met al die hartvormen.

Rosina zei

Wat een onwijs leuk kaartje heb je gemaakt Ank...
Hier was er gisteren ook een behoorlijk bui zo rond 3 uur in de middag met nog een paar onweers klappen erbij..
groetjes Rosina

Trijntje zei

Zeke4 een leuke tekst bij het plaatje. Een leuke kaart is het geworden. Hier viel het mee met de regen. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Wat leuk bedacht.
Super leuke kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Eri zei

Het is een leuke kaart met het plaatje en die gave tekst!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wat is dit gaaf zo'n leuk plaatje en tekst. Flinke buiten in Limburg veel stond blank buiten.

GerJanne zei

Oh wat superleuk! Die tekst. Daar houd ik zo van, van die grappige teksten bij een leuke kaart.
Wat is het nat in Nederland! Daar heb ik hier geen idee van...

Henriët zei

Leuke kaart! De tekst is ook zo leuk!
Hier een klein buitje regen gehad. Maar ze de buien bij jullie in de buurt al op de tv.
Groetjes van Henriët

Els zei

Een mooie strakke kaart Ank en zo leuk met deze tekst. Ook je versiering binnenin vind ik gaaf.
Groetjes, Els

Els zei

Wij hadden ook heel veel regen en ook hier stonden wat straten blank.

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk idee om deze kaart te recyclen. Ik vermoed dat jouw versie veel mooier is dan de originele kaart. Zelfs de binnenkant is niet vergeten. Hier in het zuiden gelukkig geen overstromingen, vandaag zelfs een lekker zonnetje.

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Doris knippenenplakken zei

Mooie papiertjes, leuke kaart!
Groetjes Doris