Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 2 augustus 2021

Happy Hello


Een stapel koffers, reisbestemmingen en een zonnetje, dat zijn de ingrediënten van deze kaart.
Het zat allemaal in een Mini Cardkit.
De koffers en het zonnetje en tekstlabel heb ik allemaal verhoogd opgeplakt.
In de bovenste koffer heb ik een gaatje gemaakt en daar heb ik het kleine ronde label aan gehangen.

Ik lees weer graag wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Monique zei

Het is net of deze koffers naar me lachen. Wat leuk gedaan!!
Lieve groetjes, Monique

Angélique zei

Superleuk om iemand een fijne vakantie te wensen. Die achtergrond is wel heel erg leuk zeg.

Henriëtte zei

Leuke kaart!

Groetjes Henriëtte

Eri zei

Oh, wat een leuke kaart met al die koffers, en het bestemmingsbord op de achtergrond! Een echte vakantiekaart!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Een superleuke vakantiekaart Ank, erg leuk ook met het ronde labeltje…ik zag dat ik een paar kaarten gemist heb en zag een leuke slimlinekaart met knappe toekans en 2 schattige olifantjes voor een 3jarige,er leuk gedaan….en dan tenslotte je mooie wekelijkse kerstkaart.
Je bent lekker creatief geweest. Lieve groetjes xx

Trijntje zei

Wat een leuke vakantie kaart heb je gemaakt Ank. Heel gaaf met de koffers en het labeltje is een superleuk detail. Mooie tekst. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Wat een mooie vakantiekaart met de koffers en de leuke achtergrond, zó leuk geworden,
Groetjes,
Ansx

Je@net zei

Wat een leuke vakantiekaart, Ank!

GerJanne zei

Ontzettend leuk!! Dat achtergrondje is zo tof met de koffers op de voorgrond. Hopelijk geen delay...

Elly zei

Ik vind hem super, het dsp is ook zo gaaf.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die label aan de koffer is heel leuk!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Super leuke kaart en wat een leuk achtergrondpapier is dat!
Groetjes Trudy