Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 7 augustus 2021

Scraplings

 


Op het blog van  Anneke De Clerck zag ik superleuke scraplings en die heb ik gelift, weliswaar met wat ander materiaal.
Anneke bedankt voor de inspiratie!
Zij maakte de achtergrond met een stencil maar die heb ik niet.
Ik deed het met een achtergrondstempel


Ook heb ik niet veel stempels van bloemen maar ik vond er twee die wel pasten.
De bloemen met heat-embossing wit omlijnd.
Vervolgens in een bijpassende kleur met distressinkt geverfd.


De stroken zijn op een witte scrapling geplakt zodanig dat onderaan een wit strookje overblijft.
Verschillende tekststempels gebruikt en de bloemen verhoogd aangebracht.
Een drietal kleine bloempjes erbij geplakt.


Een serie knoopjes in bijpassende kleuren gezocht, (gebruiken we die ook eens!) en die onderaan geplakt half over de geruite achtergrond.
En als laatste een bijpassende touwtje bovenaan geknoopt.

Hieronder zie je ze allemaal op een rijtje:


Ik ben benieuwd wat jullie van deze scraplings vinden.

groetjes van Ank








14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat gaaf is dit Ank, 4 super leuke kaartjes!

Marijke zei

Ik vind het leuke en vrolijke kaartjes! Leuk gedaan! groetjes Marijke.

Monique zei

Prachtige scraplings! Mooi kwartetje zo.
Lieve groetjes Monique

Angélique zei

Wat een vrolijke verzameling kaartjes, heel leuk!

Nicole Parmentier zei

Oh wat zijn ze snoezig Ank! Het achtergrond ruitje lijkt net een stofje, zeker met de toevoeging van de knoopjes. Superleuk!

Angelique zei

Hele mooie serie kaartjes, heel lieflijk met het kleine ruitje. Ook je kerstkaart is heel mooi, elegant met dat kader.
lieve groetjes Angelique

Freubelmina zei

Wat een supermooie serie Ank, erg leuk ook met de verschillende kleuren ruitjespapier xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf gelift Ank. Ik zag ze ook bij Anneke en vond ze daar ook al zo mooi. Leuk ingevuld met je eigen materialen en die knoopjes erbij vind ik heel leuk. Zo bij elkaar gefotografeerd is het helemaal gezellig om te zien.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Ik had ze ook gezien bij Anneke en vond ze heel leuk, maar deze zijn ook super leuk Ank!
Groetjes, Els

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke scrapings. Leuk met het ruitjespapier. Mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie scraplings elk weer met andere kleur papier en leuke details
groetjes ellen

Marjan zei

Mooie frisse scraplings, erg leuk met de ruitjes achtergronden en leuke embellies!

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Ank!

Elly zei

Mooie set kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Elly