Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 30 september 2021

Kerstschommel

 


Het is donderdag kerstkaartendag bij 52WTC dus daar doe ik met dit kaartje aan mee.
Maar ik link hem ook aan het Lift Challenge Blog want daar vragen ze een schommelkaart met daarop een cirkel van vellum en daarop weer cardstock.
In dit geval heb ik het vellum door een embossingmal met sterren gehaald.
Van sneeuwpapier heb ik met een mal een sneeuwlandschap gesneden.
De hertjes, de boompjes en het tekstlabel komen uit een mini cardkit en heb ik allemaal verhoogd opgeplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

29 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Mooi zo met dat vellum.
Groetjes Elle-jeanne

Trudy zei

Super mooie schommelkaart en je kaartje hieronder is ook erg mooi gemaakt!
Groetjes Trudy

Irene zei

Wat heb je een enige kerst schommel gemaakt, extra mooi met die sneeuwsterren op het vellum! Ik ben je (eindelijk.. sorry) gaan volgen!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kerstkaart Ank. Mooi dat geëmboste vellum en je hebt een mooi winters tafereeltje erop geplaatst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Leuke schommelkaart met de hertjes, en wat komen die ge-emboste sterren mooi uit op het vellum!
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Super mooie schommelkaart met leuke hertjes!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schommelkaartje met het kersttafereeltje op het vellum
leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Marjan zei

Die sterren zijn mooi op het velum en wat een mooie tinten voor de hertjes en de boompjes! Leuke glitter achtergrond ook, mooie schommel is het, Ank. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

Annemarie en Merit zei

wat een mooie wiebelkaart, leuk die sterren in het vellum geembost,

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie schommelkaart, leuk het bewerkte vellum en hoe je de kaart afwerkt,
Groetjes
Ansx

Angélique zei

Heel leuk, erg sfeervol. Een leuk tafereeltje om rustig heen en weer te laten schommelen.

Jantine zei

Heel mooi schommelkaartje, Ank!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ank....heel mooi met de hertjes in de sneeuw!
Groetjes Diny

marian zei

Super leuk deze schommelkaart met het vellum.
Groetjes van marian,,

Trijntje zei

Ooh wat een leuke kerstschommel. Leuk tafereeltje erop. Groeten Trijntje

Gina zei

Superleuke schommelkaart en mooi met de hertjes in groen. Leuk effect ! Groetjes, Gina

Freubelmina zei

Een hele mooie sfeervolle schommelkaart maakte je Ank xx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave schommelkaart is dit...erg leuk. bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Antjes kaartcreaties zei

Een prachtige kerstschommelkaart Ank!
Mooi met die pasteltinten en het vellum.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Heel leuk zeg! Die schommelkaart is populair. Ik broed nog op een idee voor die challenge!

Rosina zei

Een schitterend kerst schommelkaartje is dit Ank...heel leuk met het geemboste vellum...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Bernadet zei

Deze schommelkaart is te leuk Ank!

Els zei

Wat een mooie schommelkaart met de hertjes.
Groetjes, Els

Margreet zei

Supergave schommelkaart, Ank. Dat vellum is leuk geëmbost. Ik ga dit onthouden!
xxx Margreet

Anneke zei

Prachtig kerstkaartje in heel mooie kleuren.

!neke zei

Super gave schommel !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Kekke Kaarten zei

Wat leuk dat je er een kerstkaartje van gemaakt hebt. De sterren in het vellum is super gaaf gedaan. Een echte winterse kaart is het geworden.

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi tafereeltje op dit kerstkaartje. Het vellum komt extra mooi uit door de sterren. Dankjewel voor het meedoen met de lift-challenge

Cornelie zei

Mooie tintjes voor een kerstkaart en het embossen van Vellum vind ik met kerstkaartjes een heel mooi effect geven. Leuke lift, dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge!