Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 7 september 2021

Variatie

 


Je kunt natuurlijk de golfjeskaart ook maken met dessinpapier i.p.v. washitape en dat is wat ik met deze kaart heb gedaan.
Het restje streepjes papier had ik nog liggen en daar heb ik de groene basiskaart bij gezocht.
In dit geval heb ik de gegolfd gestanste delen gewoon direct opgeplakt maar de 'Hoera'tekst verhoogd aangebracht.
Enamel hartjes voor de decoratie.
Eigenlijk is dit dus weer een lift van mijn lift *lol*

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt de smaak te pakken met de golven… erg leuk met dit papier. De tekst staat er mooi op. Groeten Trijntje

Eri zei

Met dit leuke papier geeft jou lift ook een leuk resultaat!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Ank!
Groetjes Diny

Angélique zei

Heel leuk met dit mooie, vrolijke papier.

Elly zei

Deze kaart is ook erg mooi.
Groetjes Elly

LisannesKaartenhobby zei

Een hele mooie en vrolijke kaart! Leuk zo met die golfjes...

Hobbygroet Lisanne

Nicole Parmentier zei

Ook deze is prachtig, ik houd hier wel van. De hartjes zijn een mooi detail.

Ans Gilbert zei

Mooie lift heb je van je lift gemaakt, die golfjes randen zijn wel erg leuk,
Groetjes
Ansx

Freubelmina zei

Dezelfde kaart en toch veel anders Ank, erg leuk gedaan en supervrolijk geworden xx

Wies zei

Leuk Ank, deze liftkaart met papier en de liftkaart uit je vorige post met de washi tape. Ook het wel of niet verhoogd opplakken van de golven geeft weer een verschillend effect.
c

Nelleke zei

Wat een leuke kaart Ank, evenals de vorige wat een kleurenpracht zeg! Prachtig om te zien. Ik wilde ook nog liften, maar het boek buiten in de tuin was ook zo heerlijk andaag.
groetjes, Nelleke