Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 10 september 2021

Volgens moodboard


Het prachtige moodboard wat bij de challenge van Dutch Card Lovers hoort heeft me tot nog een kaart geïnspireerd.
De jurk en de bloemen en natuurlijk de prachtige kleuren heb ik voor deze kaart gebruikt.
 

De basiskaart is een zachtblauw vierkant exemplaar.
Daarop een licht aqua vierkant omlijst door een randje oranje.
Van de gestanste jurk heb ik de rok niet op de vouwlijnen gevouwen om hem wat wijder te laten zijn, ik heb hem wel verhoogd opgeplakt.
De jurk bewerkt met koperkleurige glitterlijm en om de taille een satijnen lintje.


Bloemen en schoenen uit bijpassende kleuren gestanst en een tekst gestempeld.
Natuurlijk ben ik de binnenkant ook niet vergeten.
Ik vond het een geweldige challenge met een prachtig moodboard waar je alle kanten mee op kon.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.


groetjes van Ank


14 opmerkingen:

anja curvers zei

Wat ontzettend leuk dit jurkje gaaf gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Anita van Deur zei

Prachtig Ank, die kleuren en wat zijn het leuke stansjes.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi kaartje Ank! Het is meteen te zien dat deze kaart met het moodboard is gemaakt, goed gelukt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

LisannesKaartenhobby zei

Schitterende kaart, zo sierlijk en feestelijk met de jurk

Hobbygroet Lisanne

Marjan zei

Mooi elegant kaartje met dat prachtige designerjurkje (ik herken de jurk van het moodboard!) en de high heels! De bloemen hoek is prachtig hierbij! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ank.

Nicole Parmentier zei

Ik herkende de jurk uit het moodboard meteen. Wat is hij mooi geworden, en wat een leuk kaartje in deze kleuren. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Angélique zei

Wauw, wat een chique jurk met het lint en de glitters! De kleuren passen zo mooi bij elkaar, een heel mooie kaart.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie en originele kaart met de prachtige jurk,
Groetjes
Ansx

Freubelmina zei

Wauw die jurk is een echte blikvanger, een prachtige kaart Ank xx

Els zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het moodboard en het jurkje is fantastisch leuk!!
Groetjes, Els

Henriët zei

Heel mooi gedaan! Het moodboard is duidelijk te herkennen.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi hoe je de kleuren uit het moodboard hebt verwerkt
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze kleuren combi. Een echte dameskaart met de mooie jurk. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en heel mooi hoe je de jurk hebt versierd!
groetjes, Caroline