Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 21 oktober 2021

Engel

 


En alweer is het donderdag en dus kerstkaartendag bij 52WTC
Ik had ineens weer inspiratie om een kaart te maken.
Daarvoor heb ik een ronde basiskaart gebruikt met daarop een cirkel gestanst uit een gestippeld vel dat voor mij een sneeuwnacht symboliseert.
Met de stans van het engeltje ben ik wat gaan knippen en vouwen zodat er wat diepte ontstond.


Met distress inkt heb ik wat kleur aangebracht en met gewone viltstift heb ik de haren en het gezicht getekend.
Pareltjes rond de hals geplakt en een sliert kerstlampjes in de handen gegeven.
Ter versiering nog wat sneeuwkristallen en sterretjes in de lucht geplakt.
Ik lees weer graag wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

26 opmerkingen:

Henriët zei

Super leuke kaart. Wat is dat een leuk engeltje. Mooi met die lichtjes in haar handen.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Wat een leuke kaart net het superschattige engeltje Ank xx

Epie zei

Een schattige engel op je mooie ronde kerstkaartje Ank
Fîjn dat je meedoet in week 42 , fijne donderdag
Groetjes Epie DT52WTC.

Els zei

Wat een pracht kaart en leuk hoe ze de lampjes slinger in haar handen heeft. Een heel leuk idee Ank!
Groetjes, Els

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een supergaaf kaartje. Dat engeltje is heel mooi, vooral de diepte erin vind ik mooi. En dan het slingertje met de lampjes. Nog nooit gezien, wat ontzettend gaaf!

Trijntje zei

Wat een prachtige kerstkaart met dit mooie engeltje. Ik hoop dat jij er ook eentje op je schouder hebt.. Leuk zo op de ronde kaart. Fijn dat je weer wat plezier in de kaarten hebt. Het ga je goed. Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo mooi met de donkere achtergrond.
Leuk zoals je de engel wat diepte hebt gegeven.
Fijne dag,
Hetty

Trudy zei

Prachtig kaartje met die mooie engel en je kaartje hieronder is ook erg leuk!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze ronde kaart met engeltje Ank. Wat een leuke sliert met lampjes heeft ze vast en de diepte in de kaart is ook mooi.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke engeltje erop leuk met de diepte erin verwerkt
leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Diny zei

Ach....wat een schattig rond kaartje met een lief engeltje Ank!
Groetjes iDny

Marjan zei

Mooi en lieflijk engeltje is dit toch, een heel mooi kaartje! Ze staat prachtig tegen die achtergrond en wat leuk die slinger!

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kerstkaartje met dit lieve engeltje! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart met de engel.
Mooi op deze achtergrond.
Groetjes Elle-jeanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig engel op je kerstkaart, ik hou van engeltjes met kerst, zo leuk. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Elly zei

Ik vind je engeltjes kaart heel mooi.
Groetjes Elly

Eri zei

Wat een mooi en sierlijk engeltje je ronde kaart! Leuk met al de ijskristallen en de slinger lampjes.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een schattig engeltje met de leuke kerstlampjes, mooie kerstkaart is het geworden..
Ik las ook nog even je post van gisteren, fijn dat je geen uitzaaiingen hebt,
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Wauw Ank en wat voor inspiratie! Geweldig mooie kaart en dat engeltje is schattig. Leuk die lampjes!
groetjes, Caroline

Angélique zei

O, wat een gave kaart! Daar ben je wel een tijdje mee zoet geweest denk ik. De achtergrond lijkt inderdaad op een sneeuwnacht en er zit zeker diepte in de kaart. De sneeuwsterren en de lampjes vind ik ook erg leuk toegevoegd.

Margreet zei

Prachtige kaart met dat mooie engeltje met die leuke lichtjes in haar handen.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezige engeltjes! De lampjes zijn ook een geweldig leuk detail. Ik las in je vorige blogpost dat er geen uitzaaiingen zijn, dat is in ieder geval goed nieuws.

Laurespage zei

Heel leuk bedacht dit mooie engeltje met de lichtjes en leuk model van de,kaart.
Groetjes en fijn weekend.
Laurette

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjolein zei

Wat goed zeg, die lampjes erbij! Mooie kaart. Groeten Marjolein

marian zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, en zo leuk met die kerstlampjes.
Echt super leuk.
Groetjes van marian.