Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 7 oktober 2021

Santa

 


Deze tag kaart heb ik gemaakt van sneeuwpapier met daarop een afbeelding van Stamperia.
De takjes en bannertjes uit hetzelfde papier heb ik er verhoogd opgeplakt.
Verder nog versierd met glazen drops en bijpassend lint.


Uiteraard doe ik weer mee met 52WTC , eigenlijk had ik deze kaart voor hun maandelijkse uitdaging gemaakt maar ik had er overheen gelezen dat er een ingekleurde afbeelding op moest en dat is dit niet.
Dus dan alleen maar met de wekelijkse uitdaging.

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het is een prachtige tag kaart Ank, mooi sfeervol plaatje xx

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstlabel heb je gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Annemarie en Merit zei

Een schitterende tag mooi met dat besneeuwde papier.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trudy zei

Erg mooi kerstlabel met die bonte kerstman!
Groetjes Trudy

Je@net zei

Wat een prachtig label is dit, Ank!

Trijntje zei

Wat een mooi kerstlabel kaart heb je gemaakt. Mooie materialen gebruikt. Soms gebeurd dat ..niet goed lezen...groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label mooi dat sneeuwpapier, leuke plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Angélique zei

Een mooi label met een bijzonder plaatje, heel origineel.

Angélique zei

Een heel mooi label met een bijzonder plaatje, heel origineel.

Marijke zei

Een mooi label, jammer dat je plaatje niet gekleurd is want het is een mooie tag! Toch fijn dat je hem mee laat doen met de wekelijkse uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Mooie tag heb je gemaakt met een heel mooi plaatje, ook weer top afgewerkt,
Groetjes,
Ansx

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie label Ank.
De nostalgie spat ervan af.
De kerstman is prachtig!
Groetjes Antje

Caroline zei

mmooie tag hoor en mooie holiday wishes kaart
groet Caroline

Diny zei

Wat een mooie tag Ank....zo leuk gedaan met het sneeuwpapier!
Groetjes Diny

carla zei

Een mooie vorm van het label.
Het ziet er prachtig uit.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Heel mooi gedaan! Ik verwonderde mij in eerste instantie al over je prachtige inkleur werk. Tot ik je tekst las. Kan gebeuren toch?
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een leuke label met mooie afbeelding!
groetjes, Caroline

Eri zei

Je hebt een prachtig label gemaakt Ank, heel mooi met de kleurrijke kerstman.
Groetjes, Eri

Els zei

Wat een mooie kerstlabel met dit plaatje.
Groetjes, Els

Marjan zei

Een prachtige afbelding van een vintage kerstman, heel anders dan die dikke jolly kerstmannen met rode appelwangen :) je hebt hem heel mooi verwerkt op je prachtige, ijzige tag!

Laurespage zei

Heel feestelijk en een prachtig p.aartje, ook je vorige kerstkaartjes zijn top.
Groetjes, laurette

Epie zei

Schitterende label heb je gemaakt met mooi afdrukje en design papers
Fîjn dat je meedoet met de challenge Dankjewel , fijne avondgroetjes
Epie DT52WTC.......

Marjolein zei

Wat een mooie label! Gaaf plaatje; de mantel van de kerstman is zo mooi. Groeten Marjolein