Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 2 december 2021

Drieluik

 


Vandaag laat ik jullie weer een drieluikje zien.
Dit kaartje doet natuurlijk weer mee met 52WTC 
Ook nu weer een eenvoudig kaartje, ik heb er gewoon weinig tijd voor en ook de inspiratie is nog steeds weg.
Ik heb het rendier een rode neus gegeven met een plaksteentje.


Morgen wordt een spannende dag voor mij, dan krijg ik te horen of ik aan de chemo zal moeten of niet.
Morgenmiddag heb ik maar liefst vijf afspraken in het ziekenhuis met o.a. de radioloog en de oncoloog.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
Hier in Zwolle sneeuwde het net (9.30uur) flink en niet alleen natte sneeuw.

groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Irene zei

Schattig drieluik met die mooie stansen! Hier éérst zon maar nu ook sneeuwvlokken..
Héél véél sterkte morgen Ank!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi drieluikje mooie mallen heb je gebruikt en een schattige hertje met zijn rode neusje
sterkte morgen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een super mooi kaartje met dit prachtige hert Ank! Gezellig sneeuw vind dat toch wel wat hebben. Voor morgen heel veel strekte.

Diny zei

Prachtige kaart Ank....wat een leuk model!
Groetjes Diny

Eri zei

Een prachtig drieluikje, met het hertje in de spotlight. Veel sterkte morgen, ik ga voor je duimen!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi drieluikje heb je gemaakt, prachtig. Bedankt voor je deelname bij 52WTC! Wat een spannende dag staat je morgen te wachten, sterkte en succes met de vele afspraken. Hopelijk krijg je goed nieuws...
Wat leuk dat het sneeuwde bij jullie, hier vanmorgen tijdens mijn ochtendroute wat hagel en natte sneeuw.

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

carla zei

Wat een knappe kerstkaart heb je gemaakt.
Leuk in 3-luik en prachtige mallen in verwerkt.
Een drukke dag voor je morgen.
Ik wens je 't beste en duim voor jou.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtig drieluik in een hele mooie kleur Ank. Een sfeervolle kerstkaart vind ik.
Ik duim morgen voor je en steek een extra kaarsje aan, sterkte.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Angélique zei

Ik vind het een erg mooie kaart, de plaksteentjes doen het goed op jekaart.
Heel veel succes en sterkte moegen, ik zal voor je duimen.

Antjes kaartcreaties zei

Het is een prachtig drieluik Ank.
Mooi de combinatie van het blauw en de witte figuurtjes.
Grappig de rode neus van Rudolph.
Sterkte morgen met al de gesprekken.
Groetjes Antje

Je@net zei

Erg mooi kerst drieluik, Ank!

Trijntje zei

Je kaart is erg leuk geworden. Dit blijft een leuk basis voor kaarten. Zeker een spannende en inspannende dag morgen… Ik wens je heel veel sterkte. Groeten Trijntje

Henriët zei

Heel leuk gedaan dit drieluikje. Super die rode neus van Rudolf.
Heel veel sterkte voor morgen. We duimen voor je.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Prachtige drie luik Ank
Groetjes , Elle-Jeanne

Laurespage zei

Een heel mooi, feestelijk kaartje en leuk ontwerp, en hele mooie kleuren.
Groetjes. Laurette

Margreet zei

Eenvoudig? Voor een leek ziet hij er heel ingewikkeld uit. Het is in ieder geval een mooie.
Dat wordt heel spannend voor je morgen. Je middag is wel gevuld met al die medische afspraken. Sterkte!
xxx Margreet

Jantine zei

Mooie kaart laat je zien Ank!
En dat is wel heel spannend, hopelijk wordt het een traject dat je meevalt. Sterkte,
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Els zei

Een hele mooie drieluik-kaart Ank en dit jaar heb ik deze stans ook weer gebruikt.
Wordt weer heel spannend voor jou en ik wens je sterkte.
Groetjes, Els

Elly zei

Hele mooie drieluik.
Je zit echt in een rollercoaster..ik duim dat het je allemaal gaat meevallen.
groetjes Elly

Caroline Cards zei

Mooi drieluik en heel leuk met de plaksteentjes!
Hoop dat het meegevallen is in het ziekenhuis.
groetjes, Caroline

Marjan zei

Heel mooi deze kaart in drieluik met de sierlijke stansen! Leuk ook dat rode neusje hoort ook wel een beetje bij Rudolph.
Hoop dat de middag met afspraken goed verlopen is.

Nicole Parmentier zei

Ik vind het een prachtig kaartje Ank. Prachtig stansje is dit! Ben benieuwd hoe het allemaal in het ziekenhuis gegaan is... sterkte!