Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 13 januari 2022

52WTC week 2

 


Het is alweer de tweede week van de kerstkaarten bij het blog van 52WTC en ik ga weer proberen elke week mee te doen hoewel dat afwachten is omdat ik niet weet hoe e.e.a. zal gaan wanneer ik de chemokuren krijg.
Vorige week heb ik 'm gemist, gewoon vergeten, te druk met het afronden van de bestralingen denk ik.
Maar nu heb ik wel een kaartje gemaakt met dingen uit een oude mini cardkit van Studio92 waar ik nog veel meer van heb liggen.


Ik heb papiertjes in dezelfde kleuren als de gestempelde kleding gezocht en de opleg heb ik met een stans bewerkt die alleen maar een motief in gaatjes prikt.
Ik vind dat wel een leuk effect geven, ik heb er verschillende van.
De rest lijkt me wel duidelijk.

Fijne dag!
groetjes van Ank

28 opmerkingen:

carla zei

Een mooie en warme outfit op je kerstkaart en een toffe achtergrond.
Dit heb je superleuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Heel leuk die winterse outfit op je kaart in deze frisse kleuren! Die cardkit komt nu mooi van pas!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ank in hele mooie kleuren. Heel gaaf die achtergrondstans, ik heb ze vaker gezien en vind het echt een leuk effect geven. Fijn je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Heel erg leuk en gezellig kaartje met die lekkere warme wintertrui, wanten en muts!
Heel erg veel sterkte met de chemokuren, wel fijn dat de bestralingen achter de rug zijn.
Lieve groetjes, Trudy

karin zei

Mooi met die warme trui en wantjes, die heb je nu nodig met dit koude mistige weer.
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Een hele leuke kerstkaart met het winterse outfit
Sterkte met de chemotherapie.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

daar ben ik weer wat een mooi kaartje met de leuke kersttrui die wil ik ook wel voor de kerst aan leuk de bijpassende wantje en muts
groetjes ellen

!neke zei

Super leuke kaart !!!!
En hou je taai !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Wat een leuke kaart Ank, een mooie winteroutfit (in mijn lievelingskleuren).
Groetjes, laurette

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ank...en inderdaad....leuke achtergrond!
Groetjes Diny

Angélique zei

Een leuke winterse kaart, mooie kleuren.

Caroline Cards zei

Ook al is het buiten koud, je krijgt het meteen warm bij het zien van deze leuke kaart. De achtergrond en kleuren zijn heel mooi!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Heel leuk kaartje in leuke kleuren..
Hou je taai, en als je mee kunt doen vinden we dat heel gezellig, maar de gezond gaat voor, heel veel sterkte toegewenst voor de chemokuren.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Wat een toffe kaart met die leuke kleertjes. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Sterkte met je gezondheid.
xxx Margreet

Henriët zei

Een hele mooie kleur in prachtige kleuren. Echt mijn ding.
En handig dat je nog van die cardkits hebt liggen. Komen nu goed van pas.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Wauw super leuke kaart!!
Sterkte Ank.

Elly zei

Heel mooi je winterse kaart. Knap dat je toch iets kunt maken en vooral dat je er zin in hebt. Je bent een topper.
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart met deze winterse outfit, leuke achtergrond en mooi afgewerkt
Groetjes
Ansx

Jantine zei

Enige winterse kaart, Ank. Leuke outfit in mooie kleurtjes.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart,
het allerbeste met je behandelingen!
groetjes
Nancy 52WTC

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de leuke spullen uit de kit. Begrijpelijk dat je niet altijd op je blog kan zijn en kaarten maken… ik wens je heel veel sterkte met de behandelingen. Groeten Trijntje

Nancy zei

Hey Ank,

Oei, wat heftig allemaal... Veel succes met het verder verloop van je chemoreeks!
Je maakte een super leuk kaartje in deze kleuren!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Heel mooi Ank. Die achtergrond stans die alleen maar gaatjes prikt, vind ik zo prachtig. Leuke nieuwe winterkleren heb je!
Succes met wachten op meer bericht over de chemo.

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat is je kerstkaart MOOI Ank.
Groetjes Antje

Doris knippenenplakken zei

Wat een knap kaartje met de winterse kledij heel mooi gedaan.
Groetjes Doris

Wybrich zei

Een prachtige kaart Ank, de achtergrond die is best wel leuk!
Kaart met het konijn is super schattig.
Sterkte voor straks mat de chemokuren.

Els zei

Een heel leuk kaartje Ank.
Ik wens je veel sterkte met de chemo kuren.
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Hoi Ank, ondanks je gezondheid heb ik heel veel mooie creaties gezien toen ik je blogje doorscrolde.
Ik wil je ontzettend veel kracht en sterkte wensen met alles wat je nog te wachten staat meid.
Een fijne zondag en veel liefs, Wilma xx