Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 september 2022

Santa

 


En alweer is het kerstkaarten donderdag!
Dit keer heb ik een Santa in het roze.
De achtergrond is een kaart van Stamperia en de die cuts had ik nog liggen.
Op de banner staat ´All the sparkles´ maar dat is niet goed te lezen omdat de foto iets van opzij is genomen.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank.
Mooi in het roze.
Groetjes Elle-Jeanne

Jantine zei

Weer eens iets anders, een roze kerstman, Ank! Leuk met al die mooie glitters.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Je hebt een mooie roze kerstkaart gemaakt met deze leuke Santa. Erg leuke samengesteld met al deze leuke papiertjes. Groeten Trijntje

Wilma zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Ank, helemaal Kerst. Stamperia heeft ook vaak heel mooi papier. Knap gedaan in deze kleurtjes, mooi geheel is het geworden.
Nog een fijne dag.
GROET, Wilma.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje in de roze kleuren en de kerstman
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een ,vind ik, vintage uitstraling. Mooie kleurtjes en bling-bling Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

wat een mooie bling-bling kaart voor de kerst Ank!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaart is dit en zo leuk in de zachtte tinten.
Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Anoniem zei

Een leuk vrolijk bling bling kaartje! Dat hoort erbij vind ik altijd. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Super mooi in deze tinten !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kerstkaart prachtige kleur Ank.

Margreet zei

De kaart doet wat nostalgisch aan en toch ook weer niet door de roze kleur. Gaaf gedaan.
xxx Margreet

Henriët zei

Wat een leukerd. De Kerstman kijkt een beetje guitig.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Ik hou van Stamperia en roze, je hebt een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een nostalgische kaart, mooi in deze zachte kleuren, heel romantisch.

Freubelmina zei

Prachtige kerstkaart in deze mooie tinten gecombineerd met bling bling, ik houd ervan Ank xx

GerJanne zei

Ik geloof je dat dat op de banner staat! Het sparkelt me tegemoet! Een heel mooi kaartje is het! Leuk ook in roze.

Els zei

Een mooie kerstkaart in deze pastel kleuren.
Leuk die banner met glitters.
Groetjes, Els

Eri zei

Een leuke kaart met het nostalgische plaatje en de glitter accenten.
Groetjes, Eri

carla zei

Prachtig kerstkaartje.
Weer eens wat anders een bling bling met zachte kleuren.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

marian zei

Een super leuke kerstkaart met de kerstman in het roze.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

De tekst op de banner is heel toepasselijk voor je mooie en romantische Kerstkaart in vintage stijl, die sparkles zijn er zeker! Fijn weekend!

Caroline Cards zei

Een mooie kerstkaart in deze kleur!
Groetjes, Caroline