Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 15 november 2022

Stofjes

 


Ik ben maar weer aan de slag gegaan met één van de vele lapjes stof die ik nog heb liggen. 
Daar maakte ik vroeger kaarten mee, ik knipte de figuurtjes dan allemaal uit.
Nu doe ik dat niet meer maar die lapjes hebben flink geld gekost en er zitten leuke figuurtjes op.
Gelukkig biedt een stansapparaat dan uitkomst.
Met de stans van Nellie Snellen er omheen heb ik er een kerstbal van gemaakt.


Hierboven zie je ze nog eens alle vier op een rijtje.
Nou was hiermee het lapje nog niet op dus heb ik er nog meer kaarten mee gemaakt.
Die laat ik in een volgende post zien.

Fijne dag!
groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat heb je enige kaarten gemaakt met deze mooie stof. Een goed idee om je oudere materialen zo op te maken. Ik ben ook aan het opruimen… en dan kom je weer het een en ander tegen…. En dat moet je dan toch maar opmaken. Jij bent er heel goed in geslaagd. Door van deze materialen op deze manier te gebruiken. Groeten Trijntje

Wilma zei

Prachtige kerstserie heb je gemaakt Ank,met je stofjes! Het is eigenlijk niet eens te zien dat het van stofjes is gemaakt. Heel mooi gedaan dit.
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Diny zei

Prachtige serie Ank....wat een goed idee om deze stofjes hiervoor te gebruiken!
Groetjes Diny

carla zei

Wat zijn dit weer leuke kerstkaartjes geworden.
Mooi die stofjes.
Groetjes,
Carla

Laurespage zei

Prachtig Ank, een hele mooie serie en ook je kaartjes van vorige week zijn toppertjes.
Groetjes, laurette

Marjan zei

Ja, die lapjes stof zie ik vaker voorbij komen, altijd erg leuke afbeeldingen en inderdaad zo zonde om er niets meer mee te doen! je hebt deze ontzettend leuke kerstkabouter ook weer erg leuk verwerkt en je serie kaartjes is heel gaaf!

Angelique zei

Zou zeker zonde zijn om zulke mooie stof met leuke kerstmannetjes te laten liggen. Deze manier scheelt een hoop knipwerk, leuk gedaan.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Wat een mooie kerstballen heb je met die leuke figuurtjes op stof gemaakt. Heb je eerst iets achter de stof geplakt voordat je ging stansen?
xxx Margreet

Angélique zei

Dat zijn toch heel mooie kaarten geworden! De afbeelding op de stof is zo mooi en krijgt alle aandacht op je kaart. Ik vind ze heel erg geslaagd!

Anita van Deur zei

Wauw Ank schitterende kaartjes, goed opgelost om de stof op deze manier te gebruiken! Want weg gooien is zo jammer.

!neke zei

Wat heb je dat gaaf gemaakt !!!!!
Ziet er top uit !
Groeten Ineke

Eri zei

Wat zijn je kerstbal kaarten leuk geworden met de stoffen afbeeldingen! Heel leuk om ze op deze manier toch nog te gebruiken. En je bent weer een mooie serie kaarten rijker.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wat super leuk gedaan. Dit stofje is veel te leuk om niks mee te doen.
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Wat leuk en vrolijke kaartjes met iets oud iets van deze tijd maken.
De kabouter of Gnoome zijn heel modern en zie je dit jaar heel veel.
Past dus goed voor de kerst.
groetjes Marjan.

Monique zei

Deze zijn zo leuk geworden. Ik heb ook nog heel wat stofjes liggen. Misschien ook weer eens wat mee doen.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Heel leuke stofjes heb je! En dat scheelt denk ik een hoop knipwerk nu, met een stansmachine. Erg leuk nu als kerstballen.

Elly zei

Wat zijn ze superleuk deze gnomes. Goed dat je de stofjes nog kunt gebruiken, het zijn hele mooie kaarten.
Groetjes Elly

Els zei

Een mooie serie kerstkaartjes heb je met de stofjes gemaakt.
Leuk idee om deze leuke stofjes weer te gebruiken.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een enige kaartjes met de stofjes
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een leuke serie en wat een mooie stofjes heb je gebruikt!
Groetjes, Caroline

Lia zei

Wat een leuk idee! Ik heb ook nog een flink stuk van deze stof liggen en ik doe er niets meer mee (jaren geleden op de KreaDoe gekocht). Alleen heeft mijn kerstman rode kleren aan. Toch eens tevoorschijn halen, want ik vind je kaarten superleuk!
Lia xx

nicolevb zei

Oh wat slim idee om zo jouw stofjes op te maken
en om er een kerstbal van te maken is erg leuk geworden
Mooie kaartjes