Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 1 februari 2023

Babykaart

 


Vandaag laat ik jullie een babykaart zien die ik ook weer maakte met allemaal restjes.
De dessinpapiertjes heb ik rondom gerild.
Overigens zijn de ruitjes gestempeld.
Het plaatje komt uit een gebruikte kaart en heb ik op een stans geplakt.
Een papieren kantje onderaan en een bedel met strikje bovenaan en natuurlijk die mooie sierlijke tekst erbij.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuk lief babykaartje. De restjes mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Leuk Ank deze kaart!

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Margreet zei

Wat een mooie en lieve babykaart, Ank. Volgens mij heb ik die ruitjesstempel ook nog liggen. Dank voor de inspiratie. Wat is het randje met hartjes mooi en die tekst is heel sierlijk.
xxx Margreet

Angélique zei

Wat een leuk idee, die gerilde randjes. De ruitjes zijn mooi op papier gekomen.
Het is een heel mooie, lieve kaart met het beertje.

Eri zei

Een lieve babykaart met dit schattige beertje. Het ruitjes papier lijkt net een stofje.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een superlief babykaartje maakte je Ank xx

Nelleke zei

Leuk kaartje, mooie tekst en kleur. De geruite stempel is helemaal mooi. En weer wat restjes opgemaakt. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel lief kaartje Ank. Jij bent ook goed bezig met je restjes!
Geeft een voldaan gevoel he?

Elly zei

Wat een lieve kaart! Wij vragen hartjes op de kaart bij KIC en die zie ik hier ook dus je kunt meedoen als je wilt.
Groetjes Elly

Laurespage zei

Een super lief kaartje en heel mooi ingekleurdAnk’
fijne dag, Laurette