Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 13 februari 2023

Geslaagd

 


De tijd van de examens komt er weer aan en hopelijk levert dat veel geslaagden op.
Ik heb de grote 'HOERA!' stempel maar weer eens tevoorschijn gehaald.
De regenboogstempelkussens zorgen voor het verloop van de kleuren.
De ene keer heb ik het verloop horizontaal en de andere keer verticaal gedaan.


De tekst hebt ik vervolgens met clear embossingpoeder geëmbost.
Voor de achtergrondpapiertjes heb ik in mijn voorraad oude dessinpapiertjes gezocht.


Met de dymo tang heb ik de tekst 'geslaagd' gemaakt.
De hoedjes hebben allemaal een kwastje in bijpassende kleur gekregen.


Hieronder zie je ze allemaal nog een keer op een rijtje:


Dankjewel voor jullie reacties op mijn posts.
Ik lees ze graag!

Fijne dag!
groetjes van Ank

17 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een geweldig leuke en vrolijke kaarten!
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaartjes , hopelijk kom je ze kwijt want dat is goed nieuws Geslaagd.
groetjes Marjan.

Caroline Cards zei

Leuke vrolijke kaarten!
Groetjes, Caroline

jackelien zei

Hoi wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Anita van Deur zei

4 toffe kaarten Ank!

Eri zei

Wow, wat zijn ze leuk en vrolijk in al die verschillende kleuren!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een gave Hoera kaartjes zijn het geworden Ank. Zo vrolijk in al die kleurtjes. Altijd handig als ze alvast klaar liggen.
xxx Margreet

Marjan zei

Heel gaaf zijn ze, zowel kleurrijk en vrolijk als een beetje stoer!

Angélique zei

Zo zeg, dat is een vrolijk stel kaarten, zo leuk met al die kleuren, heel gaaf met de grote HOERA. De papiertjes zijn er mooi bij gecombineerd.

Trijntje zei

Leuke stoere hoera kaarten voor een geslaagde.De letters erg mooi gekleurd.. Je bent mooi op tijd met deze kaarten… Maa4 klar is klaar… Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk! Een regenboogstempelkussen? Daar ga ik eens naar op zoek. Wat een tof effect geeft dat.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een geslaagde kaarten (hihi) in al die vrolijke kleurtjes Ank. Mooi afgewerkt met de dymo-tekst en baretten met kwastjes.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Wat 'n mooie serie Ank, in deze frisse kleurtjes. Heel gaaf gedaan en de mutsen zijn er super bij!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Elly zei

Wat ben je lekker bezig Ank. En wat een mooie set geslaagd kaarten heb je gemaakt. Die gaan zeker in smaak vallen.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Leuke kleurrijke serie heb je gemaakt xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes met de vrolijke kleurtjes en de grote tekst erop en de leuke details
groetjes ellen

marian zei

Wat een prachtige kleurrijke stempelkaarten heb je gemaakt. Heel erg mooi dat regenboog-stempelen.
Groetjes van Marian.