Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 29 maart 2023

Kerstkaart tussendoor


Ik laat tussendoor een extra kerstkaart zien die meedoet met de uitdaging van het lift challenge blog 
Voor morgen heb ik een andere kerstkaart die overigens wel wat met deze kaart te maken heeft :-)
De bedoeling is om op een gekleurde achtergrond tekst te stempelen, die de hoofdmoot van je kaart moet zijn.
Ik heb een grote vierkante stempel gebruikt en die op op twee verschillende achtergronden gestempeld en vervolgens met heat embossing bewerkt.
Daarna heb ik uit beide afdrukken een cirkel gestanst en toen de groen cirkel in het rode vierkant teruggelegd.
Het geheel op een dubbele witte kaart geplakt en de tekst en enameldots aangebracht.

groetjes van Ank

 

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave kaart Ank!

Marjan zei

Leuk effect, die twee verschillende tinten nemen voor dezelfde stempel! Zo heb je meteen twee kaartjes! Gaaf kaartje en fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ank!

!neke zei

Super leuk Ank!!
groeten Ineke

Cornelie zei

Hè Ank, wat leuk dat je meedoet. Tof uitgewerkt met de twee achtergrond kleuren en mooie zoals de stempel doorloopt. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

Wilma zei

Gave kaart heb je gemaakt Ank en heel secuur gewerkt waar de stempel van het een in het ander doorloopt, knap gedaan!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Wat een leuk effect heeft dit! Heel mooie kaart!

Laurespage zei

Supermooi !groetjes, laurette

Nicole Parmentier zei

Ja tof gedaan Ank! Het effect is extra leuk als de tekst doorloopt. Dankjewel voor deze leuke bijdrage aan de lift.

Freubelmina zei

Daar ik teruglees heb ik de kaart van morgen al gezien en leuk om te zien dat het overgebleven papier hieruit kwam xx