Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 25 maart 2023

Narcissen

 


Ze staan bij mij in de tuin al volop te bloeien, narcissen.
Ik word er altijd zo blij van die vrolijke kleurtjes in het voorjaar.

Het is weer een kaart gemaakt met een stofje.
Ik heb er maar gewoon een cirkel uit gestanst en daar een bijpassende rand omheen gedaan.
Wat enamel dots in bijpassende kleuren en de vrolijke 'groetjes' stans.
En alles weer op een ronde kaart!

Fijn weekend!

groetjes van Ank

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van De Egel 
Dames bedankt die me hier op attent maakten!


17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super mooi deze ronde voorjaarskaart!

Marijke zei

Ja heerlijk he al die gele narcisjes in je tuin! Ik vind het prachtig maar die regen en wind waait ze wel weer om! Jammer! Je kaartje is een mooie, lekker fleurig en doet je gelijk aan het voorjaar denken! Fijn weekeinde en groetjes Marijke

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart met de narcissen . Je ziet ze al meer bloeien , vind dat altijd heel vrolijk staan.
groetjes Marjan.

!neke zei

Die stofjes kaarten van jou blijven super leuk !
Groeten Ineke

carla zei

Mooie narcissen ik ben er ook een liefhebber van.
Die witte die er uit springt spreekt me ook wel aan.
Vroeger had ik die in de tuin, maar ze zijn waarschijnlijk niet zo sterk dan de gele en zijn uit mijn tuin verdwenen.
Mooie lentekaart.
Groetjes,
Carla

Wilma zei

Dit is ook weer 'n heel mooi stofje Ank, wat zich bijzonder goed leent voor een hele vrolijke, zonnige kaart! Mooi gedaan.
Jij ook nog een fijn weekend verder.
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Wat een mooi stofje heb je op de kaart. echt voorjaar. De kaart is erg leuk. Groeten Trijntje

Eri zei

Een leuke kaart Ank! Het voorjaar spat er vanaf met dit fleurige stofje.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Heel mooi, het is volop voorjaar op je kaart. Mooi stofje heb je gebruikt en het is je goed gelukt om er bijpassende elemanten aan toe te voegen.
Je zou deze kaart kunnen linken bij de Egel.

GerJanne zei

Wat een mooie kaart! Zo leuk met de narcissen! Je kunt meedoen bij de Egel!

Freubelmina zei

Wat een vrolijkheid op je mooie kaart Ank xx

Monique zei

Een prachtige kaart! Ik hou van narcissen. En op jouw kaart komen ze mooi uit!
Lieve groetjes, Monique

Monique zei

Een prachtige kaart Ank!
Lieve groetjes, Monique

Grietje Jansen zei

Wat een mooie kaart.
Erg leuk idee om het stofje zo te gebruiken.
Ik heb ook nog van dit soort liggen en weet eigenlijk niet wat er mee te doen omdat de bloemen over elkaar heen zijn gedrukt en je er dus eigenlijk niet stukjes van kunt uitknippen.
Nu heb ik een mooi voorbeeld hoe ik gewoon grotere stukjes kan verwerken.
Grietje

Marjan zei

Mooi kaartje met de Narcissen op het stofje, de tekst erbij is ook gaaf zo en de cirkelvorm blijf ik leuk vinden!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie zonnige kaart met die vrolijke narcissen Ank. Van deze bloemen wordt een mens toch blij?
Mooi afgewerkt met de grote tekst en de enamel dots.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Ik vind het leuk hoe jij met de stofjes weer een verrassend leuke kaart weet te maken. Alles komt ook heel goed tot zijn recht. Dank je wel voor deze ronde voorjaarskaart, de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke