Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 1 april 2023

Bijtjes

 


Ook ik kon die schattige nieuwe mallenset van MD niet weerstaan, wat zijn ze leuk die bijtjes!
Zittend voor de televisie heb ik op een avond met een schoottafeltje op schoot met daarop het stansapparaat, een serie stansjes gedraaid en in elkaar gezet.
Het is wel een priegelwerkje hoor, zeker voor iemand zoals ik die fibromyalgie heeft en lichte neuropathie in de vingers, maar het is gelukt!
Dit is de eerste kaart die ik ermee heb gemaakt.
De krans van Memorybox heb ik twee keer gedraaid, een keer uit groen en een keer uit wit.
Uit de witte stans de bloemen gehaald en die een beetje verschoven op de groene geplakt.
De bijtjes heb ik met 3D kit verhoogd aangebracht en de rest wijst zich wel.
Zelf vind ik het een schattige kaart geworden maar ik lees graag wat jullie er van vinden.

Fijn weekend,
groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Hele leuke kaart geworden.
Die bijtjes zijn echt schattig.
HELAAS ZIJN DE ECHTE BIJTJES NIET ALTIJD ZO SCHATTIG, VORIG JAAR WAREN ER HIER EEN PAAR DIE ONS GEWOON NIET MET RUST WILDEN LATEN, ZE BLEVEN ONS MAAR ACHTERVOLGEN EN OP EEN DAG WERD MIJN MAN DAN OOK GESTOKEN.
EEN PAAR DAGEN LATER WAS IK DE KLOS EN STAK ER EENTJE IN MIJN NEUS.
Grietje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een plaatje Ank. Die bijtjes zijn al heel lief maar ik vind het een leuk idee om ze zo rond die mooie bloemenkrans te laten zoemen. Mooi om die tekst zo in het midden te plaatsen. Echt een schattige kaart.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Ook ik vind het een schattige kaart geworden Ank!
xxx Margreet

Wilma zei

Dit is zéker een schattige kaart Ank met die leuke bijtjes. Je hebt er, samen met de prachtige krans een erg mooi geheel van gemaakt zo. En vooral als het je moeite kost, dan mag je hier best wel trots op zijn!
Fijn weekend verder.
GROET, Wilma.

Bernadet zei

Wat heb je die bijtjes leuk verwerkt zo op je kaart Ank.
Ziet er super uit.

Henriët zei

Een heel schattig kaartje. Leuk zo met de bijtjes en de krans.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Oh, wat een mooie, lieve kaart, op en top voorjaar!
De lieve bijtjes, de mooie krans, de zachte kleuren gecombineerd met een vleugje zwart en donkerder groen, je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
Pfff, jij hebt wel veel te verdragen, sterkte ermee.

carla zei

Oooh die is prachtig.
Mooie stansjes en knap samengesteld.
Een heel mooi kaartje Ank.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Je kaart is prachtig Ank, het voorjaar spat er vanaf! Wat een prachtige krans heb je gebruikt, hij past super bij die leuke bijtjes. Fijne zondag!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Het is een hele mooi kaart met de bijtjes. Ik heb me ook laten verleiden om ze te kopen. Moet er binnenkort eens mee a@n de slag. Jij b3nt super goed geslaagd met deze kaart. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Een superleuke waar je alles mooi gecombineerd hebt xx

Marjan zei

Heel tof deze mooie kaart met de inderdaad schattige bijtjes! Die bloemenmal staat er erg leuk bij en de plakparels maken het af, net honingdrops!

Femminde zei

Wat ontzettend mooi gemaakt met die krans en die lieve bijtjes erbij. En ja ik snap dat het lastig is als je handen niet altijd meewerken maar het resultaat is super.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Els zei

Leuke kaart met de bijtjes in de bloemencirkel.
Groetjes, Els