Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 29 april 2023

Bloemenkrans

 


Voor deze kaart heb ik weer allemaal oude materialen gebruikt die ik nog had liggen.
Allereerst het oplegvel, heel oud van DDD, daar bovenop een krans die er nog gestanst en wel lag.
De bloemen zijn 3-D stickers die ik ook al jaren had liggen.
Dat vel heb ik helemaal opgebruikt (!) eindelijk eens iets opgemaakt *lol*
In de harten van de bloemen plaksteentjes en tot slot een tekst sticker.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Wilma zei

Hele fijne kaart heb je gemaakt Ank. Je bloemenkrans is erg mooi geworden zo.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.


Anita van Deur zei

Heel mooie deze bloemkrans, ziet er fleurig uit!

!neke zei

Nou Ank, goed bezig en een leuk resultaat !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart! Heel mooie met die bloemen.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een fleurige voorjaarskaart, gezellig zo'n krans met bloemen.
Ik denk dat bijna iedereen voor zijn hobby meer materialen heeft dan hij ooit in zijn leven kan opmaken, ik ben daar absoluut geen uitzondering in, haha.

Angélique zei

Een fleurige voorjaarskaart, gezellig zo'n krans met bloemen.
Ik denk dat bijna iedereen voor zijn hobby meer materialen heeft dan hij ooit in zijn leven kan opmaken, ik ben daar absoluut geen uitzondering in, haha.

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaart en je kerstkaart is ook al zo mooi!
Groetjes Trudy

Freubelmina zei

Een hele mooie kleurrijke kaart maakte je Ank xx

GerJanne zei

Wat goed dat je zo bezig bent met oude spullen te gebruiken! En ook deze kaart is weer heel gaaf!

Eri zei

Leuke kaart met die fleurige bloemen op de krans.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie krans en al de fleurige bloemen erop sjiek hoor
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een fleurige krans Ank. Een hele mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie fleurige krans Ank. Het is een mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke bloemen krans heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat is deze super geworden!! Echt heel gaaf.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Wat een mooie stickers, ze zijn het waard om gebruikt te worden en zo op de krans komen ze prachtig uit. Een heel mooie kaart, Ank!

Yvonne zei

Wat een mooie fleurige bloemenkrans heb je gemaakt.
Ik moest stiekem lachen omdat je schreef; eindelijk eens iets opgemaakt.
Ik weet precies wat je er mee bedoeld, ik ken het. ;-)

Groetjes, Yvonne.

Anneke zei

Prachtig kaartje, niet te zien dat het met 'oude' materialen is gemaakt :)