Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 27 juli 2023

Ovaal

 


Ovaal, dat is een vorm die ik niet vaak gebruik voor mijn kaarten maar voor dit plaatje was het perfect.
Ik had een 3-D uitdrukvel gekregen met kerstplaatjes en die afbeeldingen heb ik voor de tv op elkaar zitten plakken.
De prachtige stans was ik helemaal vergeten dat ik die had.
Ik vind hem zo mooi dat ik er verder niets aan heb gedaan en de kaart zo heb gelaten.
Alleen het tekstlabel er nog verhoogd op geplakt.
Uiteraard doe ik weer mee met 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuk, zo'n ovale kaart. Toevallig zat ik van de week op de fiets na te denken om ook eens een ovale kaart te maken. Prachtige stans gebruikte je Ank!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trudy zei

Super leuk kerstkaartje! Mooi dat plaatje in het ovale kaartje!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met heel mooi plaatje!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Heel leuk ovaal kerstkaart je. Er hoeft zeker niets meer op mooi genoeg zo. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

prachtig deze ovale kaart, leuk plaatje ook.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ovale vorm en de mooie stans het plaatje past perfect in
groetjes ellen

carla zei

Leuk om eens een ovale vorm te gebruiken.
Mooi plaatje.
Een toffe kerstkaart geworden.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Ank en sowieso zie je weinig ovale kaarten in Blogland. Ik vind het plaatje heel mooi uitkomen zo. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een mooie kaart Ank....ovaal is ook leuk!
Groetjes Diny

Wies zei

Dit plaatje past inderdaad perfect in deze leuke ovale mal met takjes. Het is een mooi geheel geworden.
groetjes, Wies

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt, en ja het soms goed om weer eens even tussen je spullen te kijken ,we hebben vaak meer als we denken.Deze stans is erg mooi en ook het plaatje.
Groetjes van Marian.

Henriët zei

Mooie kaart met die stoere zijspanscooter. Leuk die ovale stans met de takjes er achter.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Ik eigenlijk ook niet, maar toch heel leuk! Wat een mooi plaatje, dat Rode scootertje met zijspan is echt heel leuk voor op een kerstkaart. Mooi kaartje!
Dank voor je tip, ik kan met mijn Panasonic ook manual fotograferen,zal me erin verdiepen als ik terug ben van mijn zus.

Laurespage zei

Een hele mooie kaart en mooie vorm met een leuk plaatje.
Groetjes, Laurette

Wilma zei

Mooi geheel is dit zo geworden met de mooie stans. Leuk idee en resultaat.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kerstkaart.Fijn weekend, groetjes Doris

Angélique zei

Oh, wat een mooie kaart, juist omdat hij ovaal is, heel origineel. Het plaatje is superleuk, de kaart heeft inderdaad niet meer nodig dan het plaatje, de mooie stans en een klein tekstje.

GerJanne zei

Wat raar dat ik jouw kaart niet in mijn lijst had staan. Ik reageer wat laat, maar ik vind hem heel leuk!

Freubelmina zei

Perfect kaartje wat zeker niet meer nodig heeft, een mooierd xx