Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 8 oktober 2023

Paspop

 
Misschien begint het jullie al te vervelen maar hier is weer een kaart met het papier en plaatjes van het merk Craft O' Clock.
Ik heb het dessinpapier langs de randen lichtjes met een distresser bewerkt.
Vervolgens een paspop van Tim Holtz gestanst en die met distress inkt kleur gegeven.
Toen was het een kwestie van de uitgeknipte plaatjes eromheen draperen en schikken.
Voor de afwerking nog wat zilverkleurige dots van de Perlenpen.
Ik heb er geen tekst opgezet.

Het gaat momenteel niet echt heel lekker met me.
Ik heb andere hormoontabletten gekregen maar reageer er nogal heftig op.
De bedoeling is ze in ieder geval 2 maand uit te proberen, ik zit nu op 2 weken.
Daarnaast heb ik hele hefitge pijn in de spieren in mijn bovenarmen die maar niet over wil gaan.
Als fibromyalgie patiënt maak ik me daar niet direct ongerust over maar dit is te heftig en duurt al te lang.
Binnenkort maar eens een afspraak met de huisarts maken.

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw nee hoor, hier verveel je me niet mee hoor Ans. Dit is een kaart naar mijn ( vintage) hart hihi. Héél mooi gemaakt. Wat naar dat het niet lekker gaat en 2 maanden is wel heel lang om uit te proberen. Groot gelijk om eerder naar de huisarts te gaan. Sterkte.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en nee Ank die vervelen echt niet j kaarten met dit soort papier. He wat naar voor je , als een medicijn goed werkt voor al geen ander merk gaat bij mij nooit goed. Goed idee om voor de fibromyalgie een afspraak te maken het zo`n vervelende pijn.

Angélique zei

Wat een mooie kaart! Nee hoor, dit verveelt niet, het is prachtig papier, idem plaatjes en mooie kleuren. Je hebt er in combinatie met de stans een heel mooi geheel van gemaakt.
Wat vervelend dat het niet goed met je gaat, zowel met de medicijnen als met je arm. Heel veel sterkte, hopelijk kunnen de artsen wat voor je doen.

Wilma zei

Nee hoor, zulke MOOIE kaartjes vervelen nooit Ank. Ik vind het een PRACHTIG kaartje.
Sterkte toegewenst.
Liefs, Wilma

Diny zei

Wat een mooie kaart is dit Ank....heel erg leuk gedaan met de paspop de bloemen en de vogeltjes!
Groetjes Diny

Henriët zei

Ik ben je kaartjes met deze Craft O'Clock materialen nog lang niet zat hoor. Ik vind ze leuk. Deze ook weer. Zo mooi gecombineerd met de paspop.
Sterkte met je gezondheid. Ik hoop dat er voor alles een oplossing komt.
ik heb trouwens genoten van je Wildlands foto's op je fotoblog. Ik krijg nu steeds een mailtje als je daar iets plaatst. Zo blijf ik je daar ook volgen.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!
Verveelt totaal niet !!!
Mooie kleuren bij elkaar !!!
Maar vooral sterkte met de gezondheid...
Groeten Ineke

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart met deze leuke materialen gemaakt. Het verveeld mij niet hoor. Wat vervelend dat je zo heftig op de medicijnen reageert. Je hebt gelijk..maar naar de huisarts.. Veel sterkte ermee. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, een prachtige kaart Ank! Heel erg leuk bedacht al die mooie bloemen rond de paspop. Heel veel sterkte met je gezondheid!
Groetjes, Eri

marian zei

Nee hoor je verveelt me nog steeds niet met die prachtige plaatjes van Craft o'clock. Ik vind ze ook heel erg mooi en heb dat papier ook gekocht.
Prachtige kaarten heb je er al mee gemaakt.
Heel veel beterschap gewenst, ik hoop dat de huisarts er een oplossing voor heeft.
Groetjes van Marian.

Elly zei

Deze kaart is prachtig en het verveelt nooit hoor.
Heel goed van je om naar de dokter te gaan, wens je beterschap XX
groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie plaatje die vervelen niet hoor
vervelend dat je zo heftig reageert op de pillen, ik hoop dat het snel beter wordt, ik hoop dat de huis arts je kan helpen
groetjes ellen

Marjan zei

Nee hoor, vervelen doe je niet, de plaatjes zijn prachtig en weer erg mooi gecombineerd! Prachtige kaart, Ank!
Wat naar dat je zo heftig reageert op de nieuwe tabletten, je hebt ze nodig, maar leuk is anders. Maar hopen dat de huisarts meer kan vertellen over de pijn in je bovenarmen, als daar geen aanwijsbare reden voor is is het verstandig even langs te gaan. Hoop dat het snel beter gaat!

Ans Gilbert zei

Je hebt alles op je kaart weer heel mooi gecombineerd, wat een goed idee om de paspop te combineren met de uitgeknipte elementjes,
Groetjes,
Ansx