Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 31 december 2023

Laatste post van 2023

 


Met deze vrolijke verjaardagskaart sluit ik het jaar 2023 af.
Hij is gemaakt met onderdelen uit een mini cardkit die ik nog had liggen.
Het blijft leuk om daar mee te werken.

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om jullie te bedanken voor het trouwe volgen en het geven van jullie reacties, die ik altijd weer graag lees.
Dit jaar heb ik 140 keer een blogpost geplaatst, een record voor mij.
Ik hoop dat in het komende jaar ook weer zo vaak te doen en uiteraard jullie reacties daarop te lezen!

Allemaal een goede en veilige jaarwisseling gewenst en veel gezondheid, geluk en liefde gemengd met creativiteit voor 2024!

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart Ank !!!!
Ook je profielfoto is erg leuk !
Fijne jaarwisseling en een mooi 2024...

groeten Ineke

Angélique zei

Een heel vrolijke kaart, erg leuk!
Je profielfoto vind ik ook leuk, mooi om te zien welk persoon achter dit blog zit.
Ik heb net 1 blogpost minder, wel precies net zoveel als vorig jaar, haha.
Jij ook bedankt voor alle reacties en de inspiratie.
Een goed uiteinde en een goed begin van een mooi jaar.

Anita van Deur zei

Leuke en vrolijke verjaardags kaart, jij ook bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog een goed 2024 wens ik je toe.

GerJanne zei

Hoi Ank, dat zou leuk zijn als we je zo vaak of nog vaker tegen komen hier! Ook deze kaart is weer heel leuk. Uit je voorraad en cardkits zelf wat samen stellen is een uitdaging op zich. Heel goed gelukt.
Heel fijne jaarwisseling en een gezellig en creatief 2024 gewenst!

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart laat je vandaag zien! Leuk met de vlaggetjes.
Ik heb in 2023 genoten van je blogberichten en je mooie kaarten die je liet zien.
Goede jaarwisseling en tot in 2024!
Groetjes van Henriët

Wilma zei

Je hebt een gezellige kaart gemaakt Ank en je Kerstkaart is prachtig. Ook voor jou een fijne jaarwisseling en al het goede wat wenselijk is voor het Nieuwe Jaar.
GROET en Voorspoed. Wilma. 🍾🥂 🎆🍀

alma.heijenk@gmail.com zei

een vrolijke kaart maakte je, ook de beste wensen voor jou voor 2024. en succes met het evenaren van je blogberichten van 2023.
groetjes, Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Een superleuke kaart Ank, en ook leuk dat je mij bent gaan volgen. Alle goeds voor 2024 en dat we elkaar maar mogen blijven inspireren. Groetjes, Marjolijn.

Elly zei

Je kaartje is erg leuk Ank! De beste wensen en dat dit jaar veel goeds mag brengen.
Groetjes Elly