Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 26 februari 2024

Trouwkaart en bedankt

 


Vandaag laat ik jullie een dieptekaart zien met een prachtige afbeelding van Stamperia.
Hij is voor de voorraad want ik heb geen trouwkaart nodig maar iets anders kun je hier toch nauwelijks van maken.
Toch heb ik er voor de zekerheid nog geen tekst op gezet, dat kan altijd later nog.
De plaksteentjes waren eigenlijk bedoeld om op nagels te plakken maar je kunt ze dus heel goed gebruiken voor versiering op kaarten.

Dan wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik gisteren mocht ontvangen voor mijn verjaardag.
Margreet, Anita, Eri, Karien, Marian, Wies, Annemarie&Merit, Nelleke, Greetje, Willy, Angélique, Ellen, GerJanne, Caroline, Marjan, Jantine, Wilma, Trijntje, Miranda en Ineke, allemaal heel erg bedankt voor de prachtige kaarten die jullie aan me hebben gestuurd.
Ze staan allemaal op de foto hieronder.


De verleiding om de enveloppen direct te openen heb ik dit keer kunnen weerstaan en dus begon ik zondag daarmee.
Het was mijn eerste cadeau bestaande uit een stapeltje enveloppen.
Heel leuk om je verjaardag mee te beginnen als je alleen woont, het geeft direct een heel jarig gevoel!

Ik heb een heerlijke verjaardag gehad met zowel s'morgens als s'middags een kamer vol visite.
Heel gezellig en daarbij ook nog eens goed verwend!

Fijne dag!
groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een prachtige diepte kaart gemaakt met du5 mooie plaatje. Fijn dat je verwend bent met alle mooie kaarten. Gezellig dat je veel visite had en een mooie verjaardag hebt gehad. Groeten Trijntje

!neke zei

Mooi de dieptekaart !!!
Ik ga er ook eens aan beginnen...
Maar vooral heerlijk alle post, word je toch blij van !
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

Op verscheidene blogs las ik al dat je jarig was, ook hier van mij de felicitaties hoor!!
groetjes Alma.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank wat een mooi papier. Je bent goed verwend geworden met de schitterende kaarten voor je verjaardag. Geniet ervan.

Je@net zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Ank. En wat ben je verwend met al die mooie kaarten.
Ook de dieptekaart die je zelf maakte is erg mooi!

carla zei

Nog mijn felicitaties voor je verjaardag Ank.
Mooie kaartjes heb je ontvangen.
Ook het trouwkaartje dat je gemaakt hebt ziet er fantastisch uit.
Die kleine plakpareltjes maken het helemaal af.
Echt knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Wat een prachtige dieptekaart, die vast nog wel eens van pas komt.
Wat heb je lekker veel kaartjes ontvangen en zo te lezen heb je een gezellige verjaardag gehad.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Een mooie dieptekaart! Fijn dat je zo verwend bent met kaarten!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Deze mooie afbeelding lijkt gemaakt voor een dieptekaart. Hij is prachtig, de steentjes en de bloementoef maken het extra feestelijk.
Leuk hé al die enveloppen in één keer openmaken, allemaal kleine cadeautjes waardoor je je echt jarig voelt! Geniet er nog van!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Graag gedaan, fijn dat je je echt jarig hebt gevoeld en een gezellige dag hebt gehad.
Je kaart is prachtig! Een heel mooi plaatje dat mooi uitkomt als dieptekaart.

GerJanne zei

je kaart is geweldig! En inderdaad heel geschikt voor een dieptekaart. Ik heb van die steentjes in Spanje gekocht. Voor op je gezicht en op je nagels. Ze zijn mooi klein.
En wat leuk die post. Het is altijd erg leuk om daarmee te beginnen voor de viste komt. Ik doe het ook altijd! Alles bewaren voor de echte dag...

Freubelmina zei

Je trouwkaart is zooo mooi zeg, wat zijn die steentjes een leuk detail,perfect.
Je kreeg mooie kaarten,genieten is dat xx

Elly zei

Als eerste nog van harte gefeliciteerd.
En wat een prachtige kaart is het. En je hebt hele mooie kaarten gekregen, dat is zeker al een feestje op zich.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi diepte kaartje met het mooie plaatje en de plakpareltjes, sjiek hoor
wat fijn dat je een gezellige verjaardag hebt gehad, bij mij liggen ook al kaartjes te wachten voor komende donderdag
groetjes ellen

Marjan zei

Daar moet je inderdaad echt een rouwkaart van maken! Heel mooi in de dieptekaart, een chique kaart en wie weet kun je hem nog eens gebruiken.
leuk alle verjaarskaartjes bij elkaar te zien! Fijn dat je zo'n gezellig dag hebt gehad, Ank!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart mooi detail met de bloemetjes!
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, leuk al die verjaardagpost ook!

marian zei

Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt ontvangen, ja daar zijn wij kaartenmaaksters heel blij mee. Je dieptekaart is ook prachtig geworden.
Groetjes van Marian.

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige diepte kaart en het thema kan niet missen .
Nog van Harte , en leuke kaarten ontvangen.
groetjes Marjan.

Femminde zei

Wat een super mooie diepte kaart! En die kleuren...
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuk om zo je verjaardag te kunnen beginnen met een stapel kaartjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde