Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 16 maart 2024

Crafty Friend

 


Bij Dutch Card Lovers vroegen ze een kaart voor een crafty friend.
Helaas was ik er niet op tijd mee om mee te doen.
Ik heb een ronde verjaardagskaart gemaakt voor een breiende vriendin.
De inspiratie was er niet en dus ben ik niet helemaal tevreden met het resultaat.

Fijn weekend verder!

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

!neke zei

Die is gaaf !!!
Ik heb totaal geen inspiratie .....
Moeilijk onderwerp vind ik !!!
grieten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind hem superleuk Ank. Gaaf met die "gebreide " achtergrond en leuke handwerk details.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Toch een leuke kaart voor een crafty friend, ook al was je inspiratie even op vakantie. Bij mij komen ook vaak de ideeën als de challenge is afgelopen.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Oh, wat een gave kaart! Zo jammer dat je te laat was voor de challenge, want hij had beslist goede kans gemaakt denk ik.

Nelleke zei

Ik vind hem eigenlijk wel leuk, vooral met die verticale gerstekorrel erop. Groetjes Nelleke

Bernadet zei

Nou Ank, ook al was je inspiratie volgens jou ver te zoeken, ik vind 'm helemaal te leuk geworden. Zeker als ie ook nog eens voor een breiende vriendin is.

Marjan zei

Oh, jammer dat je niet op tijd was, maar ja...niks een te doen. Ik vind het een heel leuk idee, de embossing lijkt wel een beetje op breiwerk en daar passende lichtblauwe attributen heel mooi bij! Je breivriendin zal het super vinden.

marian zei

Ik vind het een prachtige kaart en zeker voor iemand die van breien houd. Zelfs de achtergrond is een breipatroon.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

En toch vind ik hem heel leuk, Ank! Rond geeft altijd een mooi effect vind ik. Door de kleuren is het en rustige kaart, terwijl er genoeg te zien is.

Caroline Cards zei

Een heel leuke kaart en de geëmbosste achtergrond past leuk bij het thema!
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaart voor een craft vriendin!