Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 21 maart 2024

Krans van stof

 


Voor 52WTC heb ik weer een kerstkaart gemaakt.
Dit keer heb ik er maar weer eens een stofje bij gepakt.
Ik had nog een restje met wat kerstkransen met vogeltjes, deze heeft twee koolmeesjes.
Op de rode appeltjes wat sneeuw wat ik met wat reliëfpasta heb aangezet.
Ook de rode besjes heb ik met een perlenpen gedaan.
Om de wat rafelige rand van het stofje af te werken heb ik er een  rand omheen gedaan.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

Ik zal proberen om weer bij jullie langs te gaan maar donderdag is voor mij altijd de drukste dag van de week vanwege mijn vrijwilligerswerk, ik doe mijn best!

groetjes van Ank


27 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart heb je met dat leuke stofje gemaakt Ank. Het ziet er heel sfeervol en netjes uit. Doe maar rustig hoor, niets moet in Blogland hè. Leuk dat je vrijwilligerswerk doet. Ik heb het ook een aantal jaar gedaan met veel plezier.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Het mooie stofje lijkt voor deze ronde mal gemaakt.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Je heb een leuke kerstkaart met dit leuke stofje. Je hebt gelijk we krijgen onze spullen niet op… we laten ons vaak weer verleiden als er iets nieuws is… maar goed we hebben lol in het kaarten maken en daar gaat het om. En het is handig als je wat in huis hebt… succes met je vrijwilligerswerk. Complimenten voor je prachtige natuur foto’s die je Facebook laat zien. Geweldig. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wauw helemaal top dit kaartje!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke stofje het past zo mooi in de leuke mal
groetjes ellen

Diny zei

Wat een super mooie ronde kaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart met dat mooie stofje.
Rustig aan vrijwilligers werk is heel belangrijk dat gaat zeker voor...

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Heel mooi met deze mooie stof.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Wat een mooi stofje, het staat prachtig als krans in de ronde mal. Prachtige kaart, Ank!

marian zei

Een prachtige kerstkaart weer met één van je mooie stofjes.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Leuk gedaan met dat mooie stofje en met zo'n rand eromheen zie je de afwerking ook niet. Het is een sfeervolle kaart!
xxx Margreet

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart met stof en mooi met al de details. Geniet van je vrijwilligerswerk.

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje is het geworden en dit stofje is hier perfect voor gekozen.
groetjes, Laurette

Anoniem zei

Leuke kaart Ank, stofjes op kaarten zijn ook altijd leuk en mooi gecombineerd met de mal. Groetjes Femmy

Grietje Jansen zei

Super geslaagde kaart.
Een hele mooie krans, mooi die details die je eraan hebt toegevoegd.
Geeft het toch al mooie stofje toch nog net wat extra's.
Grietje

Henriët zei

Mooie kerstkaart met het leuke stofje. Leuk afgewerkt zo met de cirkel.
Reageren kan morgen ook nog he. Rustig aan!
Groetjes van Henriët

Wies zei

Mooie kerstkaart met de krans van stof.

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt net het leuke stofje,zo is de rand mooi afgewerkt met de cirkel er om heen,
Groetjes,
Ansx

joke zei

Wat leuk dat je een stofje gebruikt hebt op je kaart en het rafelrandje mooi opgelost zo. Heb ook jaren vrijwilligers werk gedaan en weet dat het best intensief kan zijn dus rustig aan.
Groetjes Joke

Je@net zei

Prachtig stofje en wat een mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt, Ank!

GerJanne zei

Heel mooi Ank! Die stof is gaaf. En de krans lijkt helemaal perfect zo.

Jantine zei

Heel mooie kaart, Ank, Leuk gedaan met dat stofje.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angélique zei

Wat een mooie kerstkaart Ank! Je hebt de stoffen kerstkrans heel mooi verwerkt. Leuk in traditionele kleuren.

Nelleke zei

Ik vind het heel mooi hoe deze wat oudere stofjes zo mooi op een kaart verwerkt hebt. Ik heb er vorig jaar een heleboel gekregen, weet nog niet wat ik er mee ga doen of toch in mijn verkoophuisje leggen. Dit is wel een heel mooi idee zo. Groetjes Nelleke

!neke zei

Weer een super leuk idee !!!
Gave kaart !
groeten Ineke
DT52WTC

Elly zei

Een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.
Groetjes Elly

Marjolein zei

Wat een mooie kaarten Ank, zowel je pauwenkaart als de kerstkaart. Erg leuk geworden. Groetjes Marjolein