Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 12 maart 2024

Nieuwe mal

 


Ik had mij zelf getrakteerd op deze nieuwe mal van MD omdat ik hem mooi vind maar ook omdat het mij gemakkelijk leek hem te vullen met veel van de plaatjes die ik (nog)  heb.
Maar in de praktijk vond ik het een stuk minder gemakkelijk.
Veel plaatjes passen niet, ze zijn of te groot of te klein.
Dit is mijn eerste probeersel met deze mal.
Ik vind het wel leuk dat de plaatjes als het ware een verhaal vertellen van de liefde tussen twee zwanen met als resultaat een serie kuikens.
Nog even dan kunnen we dit tafereel weer in het echt gaan aanschouwen!

Fijne dag!
groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt met je nieuwe mal en de mooie plaatjes daar ga je een hoop plezier van krijgen
groetjes ellen

Lia zei

Ik vind dat je de mal prachtig hebt gevuld met het zwanenpaartje. Ja, we hebben vaak best veel, maar het past inderdaad niet overal bij...
Lia xx

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, mooie snijmal en plaatjes.

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart met deze mooie mal gemaakt. er volgen vast meer leuke kaarten. Soms moet je even inspiratie krijgen met zo’n nieuwe mal. Groeten Trijntje

carla zei

Oh wat een prachtige traktatie voor jezelf.
Dat moet af en toe ook kunnen, want daar word je zo blij van, toch ?
De rondjes vulde je heel mooi in met het hele zwanen verhaal.
Erg leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

toch een hele mooie kaart geworden hoor.
groetjes Alma

Eri zei

Ondanks dat het wat moeilijk ging heb je toch een leuke kaart gemaakt met deze mal. Al de plaatjes vertellen op deze manier een leuk verhaal.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met deze mooie nieuwe mal.
Leuk gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Wat een mooie kaart met de nieuwe mal. Daar ga je vast nog veel mooie kaarten mee maken.
Het verhaal van de zwanen heb je zo leuk verbeeld en de kattenstaarten vind ik er erg mooi bij passen.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel romantische kaart, prachtig gemaakt. Je hebt voor een mooie combinatie van kleuren gekozen en deze plaatjes passen prima in de mal. Veel plezier met deze aankoop.

Freubelmina zei

Nou ondanks dat het moeilijk was ben je toch zeer goed geslaagd met het schattige zwanenpaar xx

Elly zei

Je hebt er een mooie kaart van gemaakt met je nieuwe mal. Ja dat is zeker een gepuzzel om er plaatjes in te krijgen, maar ook weer leuk dat het dan gelukt is.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een chique romantische kaart en de zwanen, prachtig. Ik hoop ook dat ze dit jaar weer jongen krijgen, het koppel voor mijn deur in de haven. Zo leuk al dat jonge spul in de natuur.
Groetjes, Marjolijn.

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Zeker met je verhaal erbij. Dan kijk je toch weer even anders naar de plaatjes en de kaart.

Marjan zei

Dat niet alles zal passen begrijp ik, maar goed gedaan! Dat het een verhaaltje vertelt is dubbel leuk, mooie kaart!