Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 23 april 2024

Engelachtig


Blij verrast was ik dat ik van zowel Willy als Miranda (Bolletje Lucky) zomaar Tilda papier kreeg toegestuurd.
Met een mix uit beide pakketten heb ik deze kaart gemaakt.
Nadat ik alles had uitgeknipt en gestanst heb ik de randen met distress inkt 'walnut stain' gepoetst.
Het engeltje en de bloemen heb ik verhoogd opgeplakt.
Ik zie dat de foto niet helemaal scherp is maar hopelijk wel duidelijk genoeg.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

14 opmerkingen:

Angélique zei

Dat heb je weer heel leuk gemaakt Ank.
Wwat lief dat je het papier toegestuurd kreeg.

Eri zei

Superlief dat je nog van dit mooie papier kreeg toegestuurd. Je hebt er weer een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart is het geworden Ank en fijn dat alles goed aankwam. Mooi dat "engeltje" en je hebt de kaart mooi opgebouwd en gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje zo leuk gecombineerd, wat lief als je een leuke verrassing vind in je brievenbus.

!neke zei

Wat ziet dat er weer gaaf uit !!!!!
Groeten Ineke

Wies zei

Wat een leuke verrassing dat je papier van Tilda kreeg toegestuurd. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt en zo verhoogd komen de bloemen en het engeltje goed tot hun recht.

Femminde zei

Wat super leuk dat je verrast bent met dit mooie papier.
IN het verleden heb ik het ook wel gehad. En het Tilda boek om leuke dingen van Tilda stof te maken.
Super kaartje!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

marian zei

Ook deze Tilda kaart is weer prachtig.
Groetjes van Marian.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een beauty weer!!!

GerJanne zei

Wat leuk! Lief, die Bloglanders, he?
En je kaart is weer heel erg leuk! Enne... alles goed te zien hoor!

Nelleke zei

Wat een leuke verrassing en ook gelijk mee aan de slag gegaan. Leuk! Groetjes Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de leuke details
groetjes ellen

Marjan zei

Wat fijn dat je Tilda papier kreeg van de twee dames! Deze is ook weer een plaatje, mooie kaart Ank! Kun je weer even vooruit.

Trijntje zei

Wat heb je een leuke kaart met Deere mooie materialen gemaakt. Lief dat je papier opgestuurd kreeg. Groeten Trijntje