Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 9 mei 2024

Bijna vergeten

 


Bijna was ik vergeten deze kaart te posten en te linken aan 52WTC
Met zo'n dag als vandaag vergeet ik al snel dat het (kerstkaarten)donderdag is.
Het geeft me dan altijd een soort van weekendgevoel.

De kaart is weer een dieptekaart gemaakt met een prachtige afbeelding van Stamperia.
Ik heb er weinig aan versierd, wat dotjes met de perlenpen en de tekst natuurlijk.

Fijne dag!
groetjes van Ank


21 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig dieptekaartje Ank....wat een mooie afbeelding!
Groetjes en een fijne dag,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dieptekaartje met het mooie dessin papier
groetjes ellen

!neke zei

Mooie dieptekaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Een prachtige dieptekaart heb je gemaakt met dit mooie papier.
Gezellige dag gewenst en groetjes van Marian.

Trijntje zei

Het is prachtige dieptekaart met dit plaatje. Stamperia geeft altijd vsn die prachtige plaatjes…en designpapier. Nog een fijne dag. Groeten Trijntje

Eri zei

Je kaart is prachtig geworden met dit mooie papier! Meer heeft het ook niet nodig! Fijne Hemelvaartsdag!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Wat een mooie dieptekaart, Ank. Heel mooi romantisch is de afbeelding in deze zachte kleurtjes en de sierlijke tekst past er goed bij!

carla zei

Een hele mooi diepte kerstkaart.
Leuke afbeelding en mooie zachte kleurtjes.
Die is weer helemaal super.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt met bijna vergeten! Ik was vandaag ook bijna vergeten om commentaren te geven! Maar je kaartje is prachtig. Leuk zo'n dieptekaart en een mooie afbeelding! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

joke zei

De mooie afbeelding heeft ook niet veel nodig! Schitterende dieptekaart.
Groetjes Joke

Willy’s Creations zei

mooie kaartjes heb ik weer gezien😍

Margreet zei

Prachtige dieptekaart Ank! Mooi papier heb je gebruikt.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Wat een prachtige afbeelding!!!!
Daarmee is het ook een schitterende kaart geworden.
Grietje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie afbeelding en kleuren heeft je dieptekaart Ank. Die tekst past er perfect bij qua kleur evenals de sierlijke vormgeving ervan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Hele mooie dieptekaart met dit prachtige papier, leuke tekst en meer is niet nodig,
Groetjes,
Ansx

Annemarie en Merit zei

Een schitterende kaart, met een prachtig plaatje...

Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

GerJanne zei

Ja, snap ik! En mooi weer en Hemelvaartsdag! Dan zou je het bijna vergeten. Net is een heel mooie dieptekaart,

Nancy Soetaert zei

Heel mooie dieptekaart met dit mooie Stamperiaplaatje!
Groetjes en fijn weekend
Nancy 52WTC

Marjolijn van Elsberg zei

Ik heb er nog nooit een gemaakt maar ik vind ze zo leuk! Prachtige dieptekaart!

Femminde zei

Echt prachtig deze kaart!!
Fijne zonnige dag!!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Wat een mooie dieptekaart heb je met dit prachtige papier gemaakt, Ank!