Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 15 juni 2024

Rub-ons

 


Opnieuw de postzegelstans gebruikt.
Ik heb hem uit een rest dessinpapier van Pink Paislee gestanst met allemaal kanten mandala's er op.
Maar toen was het natuurlijk de vraag wat ermee te doen.
Aangezien ik ook nog allemaal vellen rub-ons heb liggen die ik eigenlijk nooit meer gebruik vond ik het wel een goed idee daar eens wat mee te doen.
En dit is het geworden!
Gemat op zwart en dat weer op een dubbele witte kaart.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

16 opmerkingen:

carla zei

Een hele leuke kaart met de postzegel stans.
Mooi gedaan zo.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Is erg leuk geworden met de rubriek ons. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Rubriek is rub

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf! Wat een goed idee van die rub-ons Ank, die heb ik ook nog op voorraad. Het is een mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow....wat een PRACHTIGE kaart is dit Ank....zo leuk gedaan met de postzegel stans en het mooie papier.....top!
Ook je kaartje hieronder en je kerstkaart zijn gaaf!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wat een goed idee Ank! Heel mooi je achtergrond papier en de rub-ons een mooi geheel!

Nelleke zei

Leuk idee! En mooi voor wat je er al hebt liggen. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Nou dit is ook alweer zo'n leuk idee met die postzegelstans. Ik wil er binnenkort eens even voor gaan zitten om er weer mee te gaan experimenteren.
Dit idee onthoud ik!

Eri zei

Een prachtige kaart, en een heel leuk idee!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Superidee, een heel eigen en originele manier om te werken met de postzegel stans!
Tilda hieronder staat ook weer goed op je mooie kaart!

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart met de postzegelstans, de rub-ons doen het goed op deze achtergrond,
Groetjes,
Ansx

joke zei

Schitterende kaart met de postzegel stans en het mooie designpapier en wat mooi gedaan met de rub-ons, heel goed idee.
Groetjes Joke

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh rub-ons, die heb ik laatste een heleboel gekocht, zo gaaf je idee om ze op een postzegelkaart te gebruiken. Mooi!

Daphne zei

Heel anders dan de vorige, Maar ook zeker weten heel leuk.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de postzegel stans leuk zo om hem uit dessin papier te stansen en dan de rub-ons erop te doen
groetjes ellen

marian zei

Ik vind het een prachtige kaart, goed idee om de rub-ons te gebruiken in de vakjes en het achtergrondpapier is ook heel erg mooi.
Groetjes van Marian.