Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 7 juni 2024

Weer rond

 


Vandaag laat ik weer een ronde kaart zien.
Weer gemaakt met de leuke Tilda plaatjes en bijpassend papier
Dit keer heb ik de schelp uit zalmkleurig cardstock gestanst.


In het papierblok zat het mooie gestreepte papier en dat vond ik wel mooi als achtergrond.
Alles, behalve de basiskaart, heb ik met distress inkt 'Walnut Stain' gepoetst en daarna verhoogd opgeplakt.
De schelpen met wat gouden stickles versierd en kleine pareltjes gemaakt met de Perlenpen.
Ook deze kaart laat ik meedoen mat de challenge van DCL.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ook deze vind ik prachtig, leuk met het gestreepte achtergrond papier.

!neke zei

Deze is ook heel erg mooi !!!!
groeten Ineke

Cinderella zei

Hallo Ank,

Mooie kaart heb je gemaakt met leuke details erop .
Een heel fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Eri zei

Deze is ook leuk in de andere kleuren en de glitter accenten!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Deze kaart met schelpvis ook erg mooi geworden. Lekker zomers. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Oechhhh die is mooi!!! en je pareltjes, knap hoor, dat wordt bij mij altijd een rommeltje. Leuke dame weer!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop
groetjes ellen

Ellen zei

Nog zo'n mooie inzending voor DCL. Prachtig dromerig en zomers geheel! Groetjes Ellen

Wies zei

Prachtige ronde kaart met de schelp en passende plaatjes. Mooi versierd met stickles en pareltjes.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook dit is weer een beauty Ank. Heel mooi alles zo bewerkt met inkt en stickels. Een mooi tafereeltje zo.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ook deze is erg leuk! Mooie details!

Marjan zei

Mooi de dame in de grote schelp! Mooie versieringen erbij ook en dank je wel natuurlijk voor het meedoen met DCL, ik ga even naar je kaart hieronder kijken ook.

marian zei

Weer een prachtige Tilda kaart.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Heel leuk met de grote schelp!
Groetjes, Caroline

Femminde zei

Deze is ook super mooi geworden Ank!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel mooi, sierlijk kaartje! Schelpen zijn altijd mooi op een kaart. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

Willy’s Creations zei

heb genoten van je creaties😀

Nicole Parmentier zei

En nog ééntje! Dit is wel mijn favoriet denk ik, ik moest meteen denken aan de Venus van Milo.. prachtig gedaan!