Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 5 mei 2012

Pastel

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de tips waar ik de gespjes kan kopen en inmiddels heb ik al het e.e.a. besteld zodat mijn voorraadje weer op peil komt.

Zelf vind ik deze kaart heel mooi van kleur. Het dessinpapier komt weer uit een blok van Action. Ik heb de stansjes allemaal gepoetst met 2 kleuren distress inkt: Weathered Wood en Antique Linen. Ik heb (nog) geen mallen van dezestansjes dus ik kan jullie niet vertellen van wie ze allemaal zijn.

Fijne dag!
Ank

14 opmerkingen:

Unknown zei

Ook ik vind de kaart super van kleur, mooie details ook!

gré zei

een hele mooie kaart
groetjes gré

Ellen zei

Wat een bloemenpracht op je kaart! Ziet er mooi uit.

groetjes, Ellen

Grietje Jansen zei

Mooie kaart.
Met zulk mooi achtergrond papier hoef je er ook geen plaatje meer bij te doen.
Met die bij bijpassende bloemen is het een mooi geheel.

Grietje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooie bloementoef.

groetjes jolande

Summer-design zei

t,is weer een toppertje Ank, mooi gedaan hoor!

Gr, Wietske

Tinie zei

Wat een mooie bloemen!! Die zijn echt prachtig het middelpunt op je kaart!
groetjes TInie

Ellen zei

Wat een super mooi kaartje, ik heb datzelfde papierblokje ook gekocht een paar weken geleden;-) Mooie stansjes heb je gebruikt, je hebt er een mooi bloemstukje van gemaakt!
Groetjes Ellen

arjette zei

Een heel mooi kaartje weer Ank, mooie kleurtjes!!!

gr. arjette.

Ursula Alice Stegmann zei

Oh dieses Zartgrüne finde ich zauberhaft. Liebe Grüsse, Ulla

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit Ank en wat een mooie kleurtjes!

Groetjes,Willy

Angela zei

WOW Ank wat een schitterende kaart, prachtige papier, mooie bloemen en leuk versiert. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Marjan zei

Prachtige kaart in deze mooie zachte tinten. Een echte blikvanger is die cirkel en bloemenhoek!

Groetjes, Marjan

loes de groot zei

wow een prachtige kaart en kleuren ook zo bij elkaar heel subtiel......