Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 6 mei 2012

Love is the key

Ineens heb ik er weer volgers bij en daar ben ik heel blij mee, welkom!!
Vandaag heb ik op een witte vierkante kaart een dessinpapiertje uit een Action blok gebruikt waarvan ik met een pons de hoeken rond heb gemaakt. De stans is van Lea'bilitie en het middenstuk heb ik in wit teruggeplaatst. De tekst is een rub-on van Provocraft en verder heb ik wat bloemen en swirls gebruikt die ik nog had liggen. Twee bedels die wel bij de tekst passen maken het af.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Linda zei

Wauw wat is ie mooi, lekker vrolijk van kleur ook en dan die tekst en dat bedeltje zijn helemaal leuk
gr linda

Louise zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje en een schitterende tekst!.

gr.LOuise

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Ank, eine herrliche,liebe Karte. Die Farben sind wunderbar und der Rahmen etwas ganz besonderes.Liebe Grüsse, Ulla

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Prachtig!!!!!!

groetjes jolande

José zei

Mooi papier! De omlijsting van de mooie tekst is schitterend. Hele mooie kaart Ank.

Anoniem zei

Hoi Ank,
Prachtige kaart en tekst heb je gebruikt.
En die stans is echt super mooi.
Schitterende geheel.

Groetjes Jannie

Willy's creations zei

Wat een mooie stijlvolle kaart..en wat een mooie stans heb je gebruikt.

Groetjes,Willy

gré zei

zeer leuk

groetjes gré

Marjan zei

Wat een mooie kaart! De rand om je tekst heen is echt prachtig gedaan.
Leuk detail die bedels.

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt Ank!! Je staat aldoor niet in mijn leestlijst, dus ik mis alddor het een en ander. Vervelend!
Je vorige post vind ik helemaal super, zo prachtig van kleur, mooi papier, de bloemen die er bij hebt gemaakt! Heel mooi!
Groetjes Cornelie

Wilma zei

Mooie kaart en tekst! Aparte o zo mooie rand.