Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 10 mei 2012

Veel geluk

Ik heb heel veel stansjes liggen die ik gekocht heb voordat ik zelf een stansapparaat had en daar probeer ik nu regelmatig wat van te gebruiken. Zo is deze kaart ook ontstaan, van alles bij elkaar zoeken, distressinkt langs de randen, plakstrass, bedels en tekst erbij en de kaart is klaar!

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Ank, diese Karte ist wunderbar, und Du hast aber sehr schöne Stanzen.Das Grün macht alles sehr elegant. Gruss, Ulla

Linda zei

Wat een schitterende kaart, erg mooi van kleur
gr linda

Berit zei

Hi Ank,
You have made so many gorgeus cards since the last time I visited you.
I really envy you all those fabulous dieses ;)
Hugs, Berit

Willy's creations zei

Wat een mooie Ank..de kleuren passen heel mooi bij de tekst.

Groetjes,Willy

Marijke zei

Mooie kaart, frisse kleur heb je gebrikt! Mooi zo met al die verschillende stansen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Cornelie zei

Hij doet t!!!( de leeslijst!)
Mooi gedaan Ank! Prachtig hoe je de kleur hebt vast gehouden!
Mooie stansen ook!
Groetjes Cornelie

Mary zei

Mooie kaart!! Leuk om alles in 1 kleur te houden!! Geweldige stansen!
Groetjes Mary

Greet van Maurik zei

Heel mooi Ank, weer eens wat anders dan een plaatje of een stempel.Fijne dag.

Greet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi!!!!!!!!

groetjes jolande

José zei

Mijn favoriete kleur, groen! De bloem vind ik schitterend met die prachtige ponsrand er omheen!

Unknown zei

hele mooie kaart Ank !

Marjan zei

Vind hem prachtig! Voor hetzelfde geld hadden verschillende stansen een druk geheel kunnen worden, maar jij hebt het goed gecombineerd en mooie zachte tinten gebruikt.

Groetjes, Marjan

arjette zei

Prachtige kaart zeg!!! Mooie kleur!!

gr. arjette.

Summer-design zei

Vind ,m super Ank met deze voorjaarsachtige tinten!

Gr, Wietske

Ellen zei

Wie wat bewaard heeft wat! Erg mooie kaart is het geworden.

groetjes, Ellen

Ellen zei

Mooie kaart Ank en wat een leuke bedel!
Groetjes Ellen