Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 5 december 2014

Verhuisd


Deze kaart heb ik al een tijdje terug gemaakt, maar ik had hem nog niet laten zien. Er valt niet zo heel veel over te zeggen, alles wijst zich vanzelf. De laatste dagen heb ik geen kaarten gemaakt omdat er zoveel andere dingen op mijn pad kwamen maar ik hoop er gauw weer mee bezig te kunnen.

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke verhuiskaart Ank. Grappig die openstaande raampjes. Er is weinig plaats voor andere zaken omdat deze stans natuurlijk al kaartvullend is. Leuk dat frisse grasrandje aan de onderzijde.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
wat heeft je huis een mooi dak, prachtige bloem..heel mooi gemaakt,
liefs Ans

Sylvia zei

Hoi Ank,

Superleuke verhuiskaart. Leuk die bloemen op de swirl. De deur staat al open welkom...

Groetjes,
Sylvia.

Marjan zei

Wat een mooi verhuiskaartje, zo'n lief huisje met weelderige begroeiing! Prachtig gedaan, Ank!

Willy's creations zei

Mooi hoor :-)

Groetjes,Willy

Anoniem zei

Heel leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Unknown zei

Allereerst mijn excuses dat ik de afgelopen week niet bij je langs kon komen, maar terwijl we hier midden in de verbouwing zitten, moesten we plotseling naar het buitenland om enkele leveranciers te bezoeken (geweldige timing hè? Ja, ik weet het ;-) En toen kwamen we vanmorgen vroeg thuis (lagen om 4 uur in ons bedje), bleek de verwarming het niet te doen, hellup! Niet lekker, jezelf wassen met ijskoud water kan ik je zeggen! Maar gelukkig had de storingsmonteur dienst en zitten we er inmiddels weer behaaglijk bij! Sorry sorry dat ik je laatste creaties niet heb kunnen zien, maar ik vind het wel weer heel erg leuk om weer bij te langs te komen om ze te bewonderen, want wat is het altijd weer een genot om ze te zien Ank! Bedankt voor al dit moois, liefs, Ira x
Ira’s Crea Corner

Sigrids kreative ART zei

Ein geniales Haus! Great idea!
LG Sigrid