Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 21 april 2015

Nog meer Graphic45


Dit lieve meisje met konijn in haar armen spreekt mij als konijnenbezitter erg aan. Het plaatje met kader was rechthoekig maar dat heb ik door midden gesneden en er toen een vierkant van gemaakt. De basiskaart is perzikkleurig en ik heb met washitape linksonder en rechtsboven de tekst geplakt. Het dessinpapier met hartjes en bloemetjes is ook van Graphic45. De gedrukte bloementoeven heb ik met roosjes en blaadjes aangevuld en wat blauwe plaksteentjes maken het weer compleet. De tekststempels zijn van Marianne Design. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie en lieve kaart Ank, leuk zoals je met de papiertjes aan het spelen bent geweest, de gedrukte bloemen gaan mooi over in jouw bloementoefjes..leuk detail..
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een lieverdje. Mooi met al die strassteentjes eromheen.

Groetjes, Astrid.

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterend papier en heel chique kaart!

Trijntje zei

Prachtig Ank. Wat leuk gemaakt met dit papier en afbeelding de stempel Padt er mooi bij en heel leuk afgemaakt met de pareltjes een heel leuk effect. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heel mooi kaartje Ank...prachtig papoer gebruikt en dat samen met die leuke accentjes een schitterend kaartje...

groetjes Rosina

Marleen zei

Prachtige kaart Ank, heel mooi met de rand met steentjes rond het plaatje.
Lieve groetjes, Marleen

Henriëtte zei

Ik vind je kaart erg mooi geworden, dat papier van Graphic45 is gewoon prachtig.

groetjes Henriëtte

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt, met het schitterende papier, leuk hoe je de bloementoef hebt gemaakt..en ook je kaart van de vorige post is mooi geworden,
groetjes, Ans

Marjan zei

Schattig plaatje! Mooi zoals je de kleuren hebt laten terugkomen in de bloemen. De indeling is ook top.
Je babykaartje eronder is ook een plaatje!

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit Ank :-)

Groetjes,Willy

Wybrich zei

Mooi!! Papier en plaatjes van Graphic 45 zijn super leuk!

Unknown zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Het Graphic45 papier is geweldig mooi.

groetjes, Joke