Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 1 maart 2019

Landschapje


De liftchallenge nr. 138 bleef me inspireren en dus heb ik nog een landschapje in een kader gecreëerd. Dit keer heb ik een ronde kaart gemaakt. De achtergrond maakte ik als volgt : op een acrylbloc heb ik met een stempelkussen distressinkt milled lavender aangebracht en dat heb ik her en der afgedrukt. Toen dat droog was heb ik met de kleuren shabby shutters en tumbled glass de achtergrond gepoetst. De bijzondere boomstempel kocht ik ooit tweedehands. De libel is een rub-on en met een witte Poscapen heb ik hier en daar witte accenten proberen aan te brengen maar ik vind dat wel slecht te zien. Wat gebruiken jullie daarvoor?

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Eri zei

Mooie kaart, de achtergrond is prachtig gemaakt! Door de mooie stempel heeft het verder ook niets meer nodig.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Wat een mooie stempel van de boom inderdaad! Die heeft verder ook niet veel nodig en jouw rustige achtergrond is er dan ook mooi bij! Dank je wel voor het meedoen, Ank.
Ik gebruik meestal een witte gelpen van Uniball. Maar daarmee moet ik dan ook vaak enkele keren stipjes maken op dezelfde plek.

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Ank!

Sylvia zei

Heel mooi gemaakt,Ank.Het is een prachtige stempel.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met die bijzondere boom Ank.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Gaaf zeg! Wat een mooie stempel, het lijkt wel borduurwerk. groetjes, Nelleke

Dora zei

Mooie kaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi stempel heb je gebruikt
groetjes ellen

Lenet zei

Gaaf kaartje , de achter grond is super net als die stempel , mooi..

Willy’s Creations zei

heel apart😀

Cornelie zei

Mooi de stempel van de boom! Ik gebruik dezelfde pen als Marjan. Zelfde ervaring ook, maar dan wel een mooi wit resultaat! Nogmaals dank voor het meedoen!