Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 juli 2020

52 Weeks to Christmas


Een heel eenvoudig kaartje heb ik gemaakt want ik had niet veel tijd.
Het 3-d plaatje had ik al kant en klaar liggen en ik heb het gecombineerd met een ovale stans die er ook nog lag.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar het dessinpapier van is maar ik vond het er leuk bij passen.
Wat sterretjes erbij en een tekst gestempeld en klaar is Kees!!
Deze kaart doet weer mee met 52 Weeks to Christmas.

groetjes van Ank

17 opmerkingen:

Marijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje en wat een lief konijntje! Ik ben maar gelijk volger bij je geworden kan ik af en toe eens bij je langs komen! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat een schattig winters kaartje, Ank. Dat konijntje lijkt op het konijntje uit Waterschapsheuvel ("Bright Eyes")
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een leuk plaatje Ank. Leuk effect geeft dat cirkelvormige plaatje in de ovale stans.
Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat schattige konijn erop
mooi de zachte kleurtjes
groetjes ellen

Henriët zei

Aaaahhhhh.....Flappie :-)
Leuke kaart!
Groetjes van Henriët

Enny zei

Wat een prachtige kaart in lichtblauw, mooi papier en stans, en zo'n schattig plaatje ! Groetjes, Enny

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met het mooie konijnenplaatje. De sterretjes maken het extra feestelijk.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart, heel mooi effect om het cirkelvormige plaatje op een ovaal te verwerken.
Groetjes
Nancy 52WTC

marian zei

Een prachtige kerstkaart in dat mooie winterse blauw.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Ahh wat leuk en lief kerstkaartje flappie is top!
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi winters kaartje heb je gemaakt, lief dat konijntje! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Annerieke zei

Ahh zo'n leuk konijn op je mooie kaart!

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Ank...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

Marjan zei

Mooie zachte tinten, het kersthaasje past er heel goed bij! Mooie sterretjes als accentjes ook!

Marjolein zei

Wat een schattig haasje! Zo leuk met die oren die uitsteken. Mooie kaart! Groeten Marjolein

Trijntje zei

Deze kerstkaart is erg mooi Ank. Leuk damengesteld. Groeten Trijntje