Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 18 juli 2020

Circus


Al enige tijd gelden had ik eens 2 vellen scrappapier gekocht van het merk Ciaobella uit de serie The Greatest Show.
Het zijn dubbelzijdige vellen en ik kocht 2 dezelfde exemplaren.
Hieronder zie je er een afbeelding van.
Ik vind de afbeeldingen erg leuk en ook de kleuren spraken me aan.
Het eerste vel heb ik helemaal opgemaakt en vandaag laat ik de eerste kaart er van zien.


Als eerste heb ik een wiebelkaart gemaakt.
Van beide kanten van het vel heb ik plaatjes gebruikt.
De banner en de kleine plaatjes heb ik allemaal verhoogd aangebracht.
Verder heb ik met de perlenpen in 2 bijpassende kleuren parels gemaakt.
Ik heb geen tekst gebruikt dus de kaart kan voor diverse doeleinden worden gebruikt.

Crealientje welkom, leuk dat je volger bent geworden!
Ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn maaksels.

groetjes van Ank




4 opmerkingen:

Eri zei

Oh wat een mooie wiebelkaart, heel leuk met die nostalgische plaatjes.
Groetjes, Eri

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige circus wiebelkaart, gaaf gedaan!
Groetjes Doris

Marjan zei

Wat gaaf!! Heel mooi deze wiebelkaart in circussfeer! Mooi die herhaling in de cirkels, de kaart is echt helemaal in evenwicht! Veel plezier met het andere vel.

Annerieke zei

Altijd leuk een wiebelkaart, deze is helemaal super leuk met al die mooie circusplaatjes.