Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 8 oktober 2020

52 WTC, week 41, Stamperia

 


Het is weer donderdag en inmiddels zit dat wel zo'n beetje in mijn systeem dat ik dan weer een kerstkaart kan plaatsen voor 52 WTC en zo breiden we de serie kerstkaarten mooi uit.
Ik heb een plaatje gebruikt van Stamperia uit de lijn Sweet Christmas.
De basis is een dubbele witte kaart, daar bovenop ijsblauw cardstock en dan een stukje structuurbehang.
Daar weer bovenop bijpassend dessinpapier en dan het plaatje.
Ter versiering heb ik kanten sterren gebruikt en een randje van een heel mooi kantje.
En natuurlijk nog de roze sterretjes.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

21 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart met mooie decoratie Ank. Ik houd wel van deze stijl.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolein zei

Mooie kaart Ank! Zo sierlijk en sfeervol. Groetjes Marjolein

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi dat plaatje met de oud roze kleurtjes en de andere leuke details die je hebt gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig Ank mooie romantisch kerstkaart.
Fijne dag.

Annemarie en Merit zei

lekker he iedere week een kaartje en je hebt tegen de tijd dat het kerst is een lekkere stapel...
dit is een plaatje van een kaart, leuk ook zo in die pastel tinten.
Gezellig dat je vandaag weer bij de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank. Met een nostalgische uitstraling. Mooie kleuren. Doet me denken aan een blokje dat ik thuis nog heb liggen van een Scandinavisch merk, kom er nu even niet op hoe het heet... Mag ik ook wel weer eens gebruiken (sprak zij met het schaamrood op de wangen).
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Beeldschone kaart, de kantjes en roze decoraties passen prachtig bij het romantische sfeertje!

Rosina zei

SCHITTEREND dit kerstkaartje Ank, heel mooi opgebouwd met al die laagjes en een prachtig plaatje als blikvanger...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trudy zei

Heel mooi nostalgisch kaartje!
Groetjes Trudy

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, heel mooi papier en plaatje, en supermooie sterren ! Groetjes, Enny

Epie zei

Wwooww....wat n mooie kaart met stamperia , top dat je meedoet m week 41 !!
Fijne herfstdag doeghh Epie DT52WTC

Annerieke zei

Ohh prachtig Ank! Ik houd van deze kleuren en van de sfeer die de kaart uitstraalt, erg mooi.
Groetjes, Annerieke

Diny zei

Wat een leuke kaart Ank!
Groetjes Diny

Eri zei

Wow, wat een chique kaart heb je ervan gemaakt Ank. Prachtige details heb je hierbij gebruikt.
Groetjes, Eri

marian zei

Heel erg mooi deze nostalgische kerstkaart en mooie zachte kleuren.
groetjes van Marian.

Elly zei

Een prachtige kaart Ank.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een geweldige kaart! Prachtig kanten randje heb je gebruikt!
Groetjes van Henriët

Grietje Jansen zei

Wauw, wat een pracht kaart is dit ook weer geworden.
Schitterende afbeelding en erg mooie details.

Grietje

Doris knippenenplakken zei

Prachtige nostalgische kerstkaart!
Groetjes Doris

!neke zei

Wat een mooi geheel met dit mooie plaatje !
Prachtige kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Anneke zei

Leuk al die laagjes, een prachtig plaatje ook!