Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 3 oktober 2020

Stamperia Forest

 


Wat vind ik het papier van Stamperia toch prachtig, het inspireert me echt tot het maken van kaarten.
Toen ik voor de challenge bij DCL deze kaart maakte had ik meteen alle vierkantjes uit dat bewuste vel geknipt en daar heb ik gisteren deze kaart mee gemaakt.
Heel eenvoudig niet teveel poespas zodat de mooie tekeningen goed tot hun recht komen.
Uit een ander vel uit hetzelfde blok heb ik de blaadjes geknipt en die verhoogd aangebracht.
Alle randjes van de vierkantjes en de blaadjes heb ik beïnkt met distress inkt Walnut Stain.

Bedankt voor alle reacties, daar ben ik heel blij mee, ik lees ze graag.
groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Elly zei

Hij is erg mooi Ans!
Groetjes Elly

Eri zei

Meer dan die mooie plaatjes heeft deze kaart ook echt niet nodig! Mooie warme kleuren heb je gebruikt voor de basis.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wauw...wat een mooie kaart is dit, Alma!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ank, toevallig ben ik vanmiddag ook met dat papier aan de knutsel gegaan. Past wel bij het weer van vandaag ;)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Prachtig papier inderdaad en je kaart is dan automatisch ook een beauty..

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi herfstkaartje leuke plaatjes en dp papier heb je gebruikt
groetjes ellen

Crealientje zei

Prachtig!
Mooie warme herfstkaart.
Leuk de opgelegde blaadjes erbij.
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

Marjan zei

Heel mooie kaart met de mooie plaatjes in het kader, zeker heeft dit niet meer nodig dan de prachtige blaadjes, zou zonde zijn!

Els zei

Een super mooie herfstkaart en en heel mooi kader.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wauw .....wat een prachtige kaart!
Groetjes Doris

Grietje Jansen zei

Prachtige herfstkaart.
Mooie plaatjes.

Grietje