Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 1 oktober 2020

Graphic45 voor september challenge 52WTC

 


Voor de september challenge van 52 WTC vragen ze 'maak een kerstkaart met een kaars of een lantaarn erop'. 
Ik had nog een journaling card liggen van Graphic45 uit de serie A Christmas Carol Collection en daar staat een lantaarnpaal op (goed zoeken, hahahaha).
Uit een ander plaatje van dezelfde serie heb ik het lantaarntje rechtsboven geknipt en ook de tekst linksonder.
Beiden verhoogd opgeplakt.


De basis is een kraftkaart en en zowel de oplegkaart als het plaatje heb ik met de distresser bewerkt.
De rand van de journaling card heb ik ook nog met distress inkt Walnut Stain bewerkt.
Als versiering wat houten sterren en een strikje en verder niets want ik vond dat de kaart dat niet nodig had.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik lees het graag!
groetjes van Ank



20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig is je kaart leuk tafereel.
Fijne dag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart Ank. Mooi papier is dat van Graphic 45. Leuk dat je de randjes zo opgeruwd hebt. Dat draagt bij aan de "oude, nostalgische" uitstraling van het tafereeltje.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

Trudy zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi tafereel en prachtig versierd ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat nostalgische plaatje
groetjes ellen

Rosina zei

Prachtig nostalgisch kerstkaartje Ank...enn de lantaarnpaal gevonden hoor hihihih
en je hebt er ook nog een mooie aan de strik gehangen...
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Wat een mooie nostalgische kerstkaart heb je met dit papier gemaakt Ank, de bewerkte randen passen er heel mooi bij, net als de lantaarn en de houten sterretjes. Hij is helemaal af zo!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een mooi nostalgisch kaartje, Ank. Leuk gedaan.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elly zei

Geweldige kaart, mooi dsp en de lantaarn zie ik wel hoor.
Groetjes Elly

Annerieke zei

Wat een mooie sfeervolle kaart Ank. Leuk effect geven de bewerkte randjes van het papier.

Trijntje zei

Prachtige kaart is dit geworden Mal. Leuk plaatje en zoals je er een kaart mee gemaakt hebt is erg leuk. Met die ronde mal van Marianne kun je erg leuke kaarten maken
Heb er al verschillende gemaakt. Fijn om elkaar te inspireren. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een mooie nostalgische kaart!
Groetjes van Henriët

marian zei

Een prachtige kaart met dit nostalgische tafereeltje.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Ik vind hem hartstikke mooi! Wat mij betreft heb je gelijk; hij heeft verder geen versiering meer nodig, hij is mooi zo. Groetjes Marjolein

Epie zei

Mooie sfeervolle kerstkaart Ank , superleuke techniek leuk dat je
meedoet met onze uitdaging en tot de volgende X groet Epie DT52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart!!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marjan zei

Dit papier past echt goed bij jou, je maakt er de ene na de andere kaart mee en allemaal even prachtig! Fijn dat je in een flow zit w.b. kaartjes maken!

!neke zei

Super mooi , ook de tekst !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge! dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Grietje Jansen zei

Schitterende nostalgische kaart.

Grietje