Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 12 november 2020

52 WTC, week 46

 


Vandaag doe ik weer mee met 52 WTC  niet met een kerstkaart maar met een kersthanger.
De hanger is gemaakt in een bakvormpje. Eerst heb ik het bekleed met een papiertje waaruit ik een passende cirkel stanste. Daarop in de rand een zilverkleurige pijpenrager geplakt.
Onderin een flinke hoeveelheid 'sneeuw' aangebracht en daarin de plaatjes en de boompjes gezet.
Wel zo dat er diepte in ontstaat.


Voor een beetje kleur heb ik rode kerstballen aangebracht en een paar takjes met bessen aan de rand gemaakt. Van de kleine boompjes heb ik het houten 'voetje' er af gehaald en ze zo in de sneeuw gedrukt voordat die was gedroogd. Dat blijft prima zitten.


Twee jaar geleden heb ik ook al een zoiets gemaakt, dat kun je hier zien.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank






24 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooooohhh wat gaaaf Ank. Ik houd hiervan, heerlijk nostalgisch en een gezellige uitstraling. Heel mooi gemaakt en leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat is dit prachtig gedaan!!
een gezellig tafereeltje.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annenmarie en Merit DT52WTC

Suzan zei

Prachtig gemaakt! En dan die mooie oude foto erbij!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Caroline Cards zei

Wow, dit is een geweldige creatie. Wat een super leuk idee, heel erg mooi gemaakt!!
groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Hallo Ank, wouw wat een gave creatie, echt wel prachtig gedaan.
Groetjes Doris

Anita van Deur zei

Super gaaf gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met leuke details het plaatje doet me denken aan een foto die altijd bij mijn oma op een tafeltje stond
groetjes ellen

!neke zei

Wat is deze mooi ! Geweldig!
Groeten Ineke
DT52WTC

Enny zei

Oh, wat een prachtige kersthanger, supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

Diny zei

wat gaaf gedaan Ank....een bakblik als hanger....je hebt er een leuk geheel van gemaakt!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een prachtige hanger! Leuk om daar een oude bakvorm voor te gebruiken.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat een mooi nostalgisch tafereel Ank. Hoe leuk om daar een bakvorm voor te gebruiken.
Bijzonder ornament!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Leuke nostalgische kersthanger heb je gemaakt. Een heel origineel idee.
Groetjes, Eri

Ellen zei

Wat een ontzettend gaaf idee! Je creatie ziet er prachtig uit.

groetjes, Ellen

Rosina zei

Heel mooi dit vintage kerstkaartje Ank...leuke details erop...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel gaaf gedaan Ank. In een bakvormpje, ik zie het. Die hadden wij vroeger ook thuis. Ik heb zelf deze in ieniemienie. Volgens mij voor bonbons of zo...
maar ik vind het een geweldige creatie. Je moet maar op het idee komen!

Marjolein zei

Wat een geweldig leuk idee! Was ik nooit op gekomen. Erg mooi gemaakt Ank! Groetjes Marjolein

Elly zei

Wat een superleuk en mooi idee is het.
Prachtig gemaakt.
Groetjes Elly

Marjan zei

Dat is nog eens wat anders! Wat een gaaf idee en wat een mooi, nostalgisch tafereeltje! Heel mooi, Ank! Ga je vast veel plezier aan beleven komende kerstdagen.

Trijntje zei

Prachtig Ank. Wat een leuk idee met een bakvorm. Leuk taferreeltje. Groeten Trijntje

Els zei

Een mooie kersthanger heb je gemaakt en een leuk idee ook.
Groetjes, Els

Ina ( Frysk Famke ) zei

Oohh Ank,

Wat is dit ontzetten mooi😍

Groetnis fan Ina

Anneke zei

Wow, heel mooi dit!

Wybrich zei

Dit is echt leuk en mooi!