Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 7 november 2020

Kerst in herfstkleuren, DCL#335

 


Bij Dutch Card Lovers  vragen ze een kaart geïnspireerd op de kleuren of onderdelen van het moodboard hier onder:


Ik ben voor de kleurencombinatie gegaan.
Nou heb ik er geen herfstkaart mee gemaakt maar een kerstkaart!
Hopelijk voldoet dit ook aan de voorwaarden van deze challenge.
Ik vond het wel leuk om een kerstkaart met andere dan de traditionele kleuren te maken en het werken met de colorsplash van het Lift Challenge Blog vond ik best leuk om te doen.
Zo ontstond deze combinatie.

Ik ben lekker met inktjes bezig geweest, distress inkt gedept op een acrylblock en dan wat water erop gespritzt en dan afdrukken maar.
Laten drogen en nog een keer, net zo lang tot ik tevreden was.
Daarna gestempeld en dat met rode embossingpoeder behandeld.
Uitgestanst en opgeplakt en verder wat enameldots in bijpassende kleuren erbij geplakt.

groetjes van Ank


16 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige herfstkaart Ank.
Mooi zijn de herfst kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Wat leuk om een kerstkaart in herfstkleuren te maken. Ziet er top uit.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Leuke kaart Ank, wat komen je kleuren mooi overeen met het moodboard.
Groetjes, Eri

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kaartje zeg in deze kleurencombinatie!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave kerstkaart in herfst tinten. Weer eens wat anders dan de traditionele kleuren. Ik houd er wel van.

Groetnis fan Ina

GerJanneke zei

oh wat super dat het jou gelukt is. Ik heb er overzitten denken, omdat ik eigenlijk ene voorbeeldkaart voor DAK moest laten zien op 1 november, met kerst en glitter en sparkel. En ik had totaal geen inspiratie..
Ik vind het een prachtige kaart!

Els zei

Het is een pracht kerstkaart geworden Ank. Mooi in deze herfstkleuren.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de frisse herfstkleurtjes de kleuren kom allemaal terug in het moodbord
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Knap hoe je met een herfst moodboard een kerstkaart weet te maken. Mooi hoor! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Ellen zei

Heel leuk herfstig kerstkaartje.

groetjes, Ellen

Elly zei

Mooie kaart Ank, super gedaan je achtergrond.
Groetjes Elly

Cinderella zei

Hoi Ank,

Ik vindt hem super leuk geworden de kleuren zijn geweldig en weer eens iets anders dan de traditionele kerstkleuren.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Marjan zei

Ja hoor, die voldoet, het is een moodboard en je hoeft niet echt een herfstkaart te maken daarmee. Ik zie de kleuren van het board goed terug, mooi en gloedvol! Heel origineel kerstkaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ank!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk bedacht! Herfstkleuren op een kerstkaart en dat kan prima. Leuk dat je me doet met de herfst-challenge bij DCL!

Ellen zei

Prachtige kerstkaart, met hele creatieve herfstkleurtjes!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Leuk dat je de herfstkleuren voor een kerstkaart gebruikt. Super gedaan. Bedankt voor je deelname bij de DCL.