Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 24 december 2020

52 WTC, week 52

 


Door het overlijden van mijn moeder is het kerstkaarten maken behoorlijk in het gedrang gekomen en dus heb ik een aantal 'snel-klaar-kaarten' gemaakt.
Dit zijn er twee van.
Natuurlijk doe ik weer mee met het blog van 52 WTC .


Beide kaarten zijn weer gemaakt met wat ik nog op mijn werkblad had liggen.
Het velletje papier met de teksten, de gestanste boompjes en de sterren lagen ook zo voor het grijpen.
Ze zijn inmiddels allemaal op de post gegaan.

Ik wens iedereen onder de huidige omstandigheden en binnen de grenzen van wat mag, goede kerstdagen toe. 
Laten we ons vooral bedenken dat we het goed hebben en het nog veel erger had gekund.
Ik had bij een buurman verderop in de straat een kaart in de bus gedaan omdat hij eerder dit jaar weduwnaar was geworden.
Zijn vrouw was aan slokdarmkanker overleden.
Nu belde hij mij op om te bedanken voor de kaart en vertelde dat hij zelf ook slokdarmkanker bleek te hebben waar niets meer aan te doen was.......

Nogmaals: Fijne Kerstdagen!
groetjes van Ank


17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

mooie kaartje met dat tekstpapier leuk net een soort regenboogpapier de kerstboom past er mooi bij
fijne kerstdagen
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ank.
En jullie ook fijne feestdagen gewenst!

Els zei

O je hebt alweer een mooie kaarten geplaatst.
Wat een vreselijk bericht van je buurman. Dan zijn dit extra moeilijke dagen voor hem, maar ook voor jou want het houd je toch bezig.
Sterkte en groetjes, Els

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Wat een mooie snelle kaarten heb je gemaakt Ank. Snelle kaarten zijn ook best mooi hoor.. Wat een naar verhaal van je buurman. Jij ook goede dagen gewenst.Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk tekst- en achtergrond papier!
Fijne kerstdagen!
groetjes, Caroline

Laurespage zei

Mooie kaartjes, Ank. en met snelle kaartjes is niets mis mee. Het is het gebaar van een kaartje dat telt. Je buurman zal blij geweest zijn met jouw kaartje, En zijn verhaal is wel heftig. En ja, we moeten dankbaar blijven als we gezond, zijn.Fijne Kerst, Laurette

Jantine zei

Leuke kaartjes, Ank. Ze zijn hartstikke mooi "met wat je op je werkblad had liggen", combineert goed!
Wat een akelig bericht van je buurman, sommige mensen krijgen zo veel te verwerken, ongelooflijk.
Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC!
Mooie dagen!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaarten, fijn dat je ook aan je buurman dacht, in deze tijd wordt het zeker gewaardeeerd... inderdaad we kunnen het veel slechter hebben ..we staan in de rij voor de bakker en de slager waar we met een heerlijk tas vol lekkers vandaan komen, en hebben een warm huis...we klagen van weelde !!
Fijne kerstdagen en pas goed op jezelf.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Eri zei

Deze snelle kerstkaarten zijn heel tof geworden Ank! Wat naar voor je buurman, maar hij heeft je kaart heel erg gewaardeerd. Voor jou ook fijne feestdagen en sterkte, het missen van je Moeder is nog zo vers.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie "snelle" kerstkaarten Ank. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Ik wens je fijne knusse kerstdagen.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Rosina zei

2 super leuke kerstkaartjes Ank, en ja dat is wel heel heftig voor je oude buurman....en nu zelf ook een naar vooruitzicht..Geen lueke tijd voor hem...
Ik wens je fijne Kerstdagen
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Freubelmina zei

Al zijn het snelle kaarten, ze zijn heel ergmooi Ank.
Wat een naar nieuws van de buurtbewoners, bah!
Dankjewel voor je lieve reactie Op mijn blog.
Fijne feestdagen en lieve groetjes, Wilma xx

Elly zei

Mooie kaart Ank. En vreselijk om dit allemaal te lezen.
Fijne dagen..
Groetjes Elly

Anneke zei

Mooie kaartjes!
Zo snel na het overlijden van je moeder zal er niet veel te vieren vallen, maar toch Fijne Kerstdagen gewenst.

martina's kaartjes zei

ach, mooi hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, ze zijn helemaal prima zo ! mooi
grtjs, martina DT 52 WTC

Ina ( Frysk Famke ) zei

Heel mooi Ank,

Snel wil niet zeggen dat ze niet mooi kunnen zijn.

Groetnis fan Ina