Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 17 december 2020

52 WTC, week 51

 


Dankjewel voor alle condoleances in de reacties op mijn vorige blogpost.
We gaan de draad weer proberen op te pakken, niet dat ik al weer kaarten heb gemaakt maar ik ben al wel weer op jullie blogs wezen kijken
Vandaag is het weer kerstkaartendag op 52 WTC en ik heb nog een paar kaarten niet laten zien.
Dit is er eentje van.
Zelf vind ik hem een beetje druk geworden maar de vriendin waarvoor ik hem moest maken vond hem geweldig en de klant is koning hè?!

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

!neke zei

Wat een gave kaart Ank!
Groeten Ineke
DT52WTC

Rosina zei

Fijn dat je de draad weer even op kan pakken Ank en je kerstkaartje is heel erg mooi, het heeft een prachtige vintage uitstraling...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marjan zei

Ik vind het een heel mooie kaart, snap wel wat je bedoelt met "te druk", maar door de tinten en de manier waarop je alles verwerkt hebt is het in mijn ogen niet te druk. Fijn dat je vriendin er zo blij mee was, daar doe je het voor!

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Ank! Je vindt hem misschien iets te druk, maar hij is wel erg gaaf, er is veel op te zien.
Groetjes, Annerieke

Eri zei

Een heel mooie ronde kaart Ank! Wat een leuke details heb je hiervoor gebruikt. En toch fijn dat je vriendin er zo blij mee is!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Heb even het bericht van de vorige blogpost gelezen, gecondoleerd met het verlies van je moeder...
Moeilijke tijd nu ook om je moeder te verliezen, fijn dat jullie toch echt afscheid hebben kunnen nemen...
Je kaart is mooi en lekker veel op te zien...inderdaad de klant is koning.
Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

GerJanne zei

Hoi Ank,
je kaart is prachtig en als je vriendin hem mooi vond, ja daar doe je het voor! Ik vind dat je hem knap hebt gemaakt. Zelf vind ik dat dus ook moeilijk, om veel dingen op 1 kaart te krijgen en dat het niet rommelig overkomt.
Sterkte met de draad oppakken, lijkt me best lastig, maar blogs bezoeken kan je er best bij helpen..

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank, mooie details op je kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Ank, nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder en fijn dat jullie er met een goed gevoel op terugkijken. Deze kerstkaart doet me een beetje aan mixed media denken, ik vind hem ook mooi hoor.
Veel sterkte gewenst met alles wat nu op je af komt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Gecondoleerd Ank. Ik heb het berichtje van het overlijden van je moeder nog even terug gelezen. Je wil je moeder niet graag verliezen.. gelukkig kun je op een mooie tijd terug kijken.. en dat ze een mooi leven heeft gehad.. ik wens je veel sterkte. Groeten Trijntje
Ps je kaart is prachtig

Elly zei

Je kaart is echt heel mooi en zeker niet druk. Hou ervan.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

een mooie sfeervol kaartje
grtjs, martina DT 52 WTC
nog veel sterkte verder
x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met mooie details
heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je moeder
groetjes ellen

Jantine zei

Och, Ank, ik had je vorige bericht helemaal gemist. Gecondoleerd! Veel sterkte met alles wat er nu moet en dan ook nog binnen coronaregels...
Je kaart is schitterend.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Els zei

Jammer dat ik je bericht gemist hebt, maar gecondoleerd met het verlies van je mams.
Je hebt een mooie kaart gemaakt.
Sterkte en groetjes, Els