Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 23 januari 2021

Bedankt

 


Ik had een bedankkaartje nodig voor iemand waarvan ik hobbyspullen had gekregen via via.
Daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
De basis is een lichtblauwe vierkante kaart, daarop uit dessinpapier de oplegkaart gestanst.
De rand heb ik met distressinkt bewerkt.
Daar weer een doily op waarvan ik ook de rand lichtjes met distressinkt heb gepoetst.
Vervolgens een bloementoef samengesteld met in het centrum een grote stoffen bloem.
Verder wat gestanste takjes, witte bessen en blauwe zijden bloemen.
Om het geheel af te maken heb ik wat 'goud' aangebracht.

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig gedaan Ank met die mooie toef bloemen pas super bij het blauwe dp.

Henriët zei

Leuke kaart. Mooi met de tekst zo op de doily.
Groetjes van Henriët

Trudy zei

Mooie kaart en wat een leuke blauwe bloem bovenop!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een mooie kaart met die doily. Ik vind hem heel bijzonder. Mooi dat je het bewerkt hebt met inkt, dat maakt de uitstraling wat zachter..

jackelien zei

Hoi erg mooi bedankt kaartje heb je gemaakt.
Erg mooi met de bloemen.
Groetjes Jackelien

Trijntje zei

Wat een leuke bedankt kaart heb je gemaakt Ank. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ank!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk al die mooie takjes erop
groetjes ellen

Cornelie zei

Een collage op een kaart. Mooi geheel, past allemaal mooi bij elkaar. Doet me al een beetje aan de lente denken.

Nicole Parmentier zei

Wat een lief romantisch kaartje Ank! Zo mooi hoe alles bij elkaar past en in balans is. Met veel zorg en liefde gemaakt.. heel mooi!

Annerieke zei

Prachtige kaart Ank! Wat heb je de bloementoef mooi gemaakt met de verschillende bloemen en takjes. De goudaccenten geven de kaart nog even wat extra's.
Groetjes, Annerieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Ank, alles combineert zo mooi met elkaar en dat je de rand met inkt hebt bewerkt geeft een mooi diepte effect.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooi samengesteld heb je deze kaart, alles past echt perfect bij elkaar, de bloemen op het papier komen echt terug in je bloemenhoekje! Mooi deze blauwtint, lenteachtig! Een mooi, heel vrouwelijk kaartje!

Els zei

Een heel mooi kaartje en de gele takjes vind ik heel leuk.

Groetjes, Els