Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 21 januari 2021

Kerstkaart nr. 3

 


Het is weer donderdag dus kerstkaartendag bij 52 WTC 
Nog steeds ben ik bezig oude materialen op te maken.
Dat heb ik ook gedaan met deze kaart.
Het dessinpapier komt uit een oud blok van Action.
Alle gestanste onderdelen had ik nog liggen uit de tijd dat ik nog een mallen had en stansjes kocht.
Ook een hele oude brad gebruikt en hetzelfde geldt voor de plaktekst.
Uiteindelijk zal ik er toch wel een keer doorheen komen door al die materialen?

groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Ank. Wat past alles mooi bij elkaar. Leuk dp papier. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

Het is een heel mooi kerstkaartje geworden met deze wat oudere materiaaltjes Ank...en het past allemaal perfect bij elkaar ook...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trudy zei

Mooi kaartje en leuk dat kerstballenpapier! Succes met het opmaken van je oude materialen!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Mooie kaart...
Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

wat een mooie kaart Ank....de bloem is een echte blikvanger!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje Ank, mooie kleurtjes en een schattig beer knopje.

marijke zei

Een mooie kaart met die mooie bloem! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met leuk papier, de poinsettia met brad is echt de blikvanger
Groetjes
Ansx

Annerieke zei

Leuke kaart Ank, mooi is de bloem met de brad in het midden. Geeft toch een goed gevoel hè om oudere materialen op te maken. Zelf heb ik momenteel dat ik denk dat ik voorlopig echt niets meer koop, ik heb nog zo veel leuke materialen. Totdat ik iets zie dat ik echt graag wil hebben, hahaha, maar ik ga proberen om het vol te houden door mezelf steeds af te vragen of ik het echt nodig heb. Ik hoop dat het werkt ;-).
Groetjes, Annerieke

Eri zei

Wat een mooie kaart Ank, die oudere materialen blijven ook leuk, is toch zonde om niet te gebruiken.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Deze is mooi geworden. Leuk met die brad in de bloem.
Ik heb dat papier ook nog liggen en vraag me soms wel eens af of ik het nog wel mooi vind. Maar als ik het dan zo op de kaart zie denk ik dat ik er ook maar weer iets mee moet.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Mooie eyecatcher die bloem !
Groeten Ineke
DT52WTC

Nancy Soetaert zei

ook met oudere materialen kan je nog mooie kaarten maken toch. Ik heb dat DP ook nog gehad, vond die kerstballen wel leuk. En wat een schattige brad!
groetjes
Nancy 52WTC

GerJanneke zei

Wat een mooi effect zeg! EN het is nu wel een uitgelezen kans om oude spullen op te maken. Ben ik ook mee bezig. Ik reageer weer met mijn andere account waarmee je niet op mijn blog kan komen... vervelende robot...

Nelleke zei

Mooi geworden, een kaart die opvalt in de leeslijst en de poinsettia is helemaal leuk, mijn favoriete bloem. Jouw bloemen hieronder voor DCL zijn ook goed gelukt, het is ene leuke uitdaging. Groet, Nelleke

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Ank. Leuk papier met die kerstballen en heel mooie blikvanger, die poinsettia.
Ik was gisteren niet meer aan de rest van mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elly zei

Mooie kaart met mooie kleuren.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie dp papier heb je gebruikt
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een mooie bloem als blikvanger Ank. Mooie spulletjes heb je gecombineerd en alles wat op is is meegenomen toch?
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjan zei

Superleuk achtergrond papiertje is dit, de mooie bloem als blikvanger doet het daar goed op! Mooi kaartje, Ank!

Daphne zei

Deze kaart vind ik heel erg mooi.
Het is helemaal in balans.