Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 28 februari 2021

Gast designer DCL

 


Omdat ik bij het blog Dutch Card Lovers met deze kaart  had gewonnen, mocht ik gastdesigner zijn.
De nieuwe uitdaging klinkt als volgt: Gebruik designpapier en stempel hier een afbeelding op. Hoe precies dat bepaal je zelf!

Ik ben begonnen met het uitzoeken van designpapier en een bijpassende stempel. Dat was nog niet zo gemakkelijk maar toen vond ik het papier met de kopjes. Dat had ik in twee kleuren dus daarmee heb ik als het ware een soort van tafel gemaakt waar het kopje op staat.
De stempel van het kopje is een houten exemplaardat ik al meer dan 10 jaar in mijn bezit heb maar nog nooit had gebruikt!
De kringel met tekst past er mooi bij en het zwarte balkje met tekst heb ik geprint.
Ik ben benieuw wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie gastdesigner kaartje heb je gemaakt mooie achtergrond heb je gemaakt leuke stempel van het kopje
groetjes ellen

Marjan zei

Zo leuk dat je dit papier combineerde met het kopje, de stempel dan nu toch kunnen gebruiken! Het is een gaaf kaartje Ank en erg leuk dat je onze gastdesigner bent!

Anita van Deur zei

Zo dat is een mooi gastdesigner kaartje , leuke achtergrond met een super leuke stempel.

jackelien zei

Hoi leuk kaartje heb je gemaakt
Groetjes Jackelien

Trijntje zei

Prachtige kaart Ank. Wat leuk bedacht. Deze mooie stempel op dp. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Prachtige kaart Ank. Leuk is het papier en daarop de stempels afgedrukt, past er perfect bij.
Groetjes, Annerieke

Elly zei

Dit is wel een zeer leuke kaart.
Mooi als uitnodiging ook.
Groetjes Elly

Original handmade by Janneke zei

Hoi Ank,
Via Miranda kom ik op jou blog terecht.
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je zo verwend bent met verjaardagspost,
dat is zo leuk hè!
Je gastdesigner kaart is heel leuk geworden. En wat je stempel betreft... wie wat bewaart die heeft wat!

Groetjes Janneke

Eri zei

Je kaart is superleuk geworden, met het leuke bijpassende papier!
Groetjes, Eri

Els zei

een super mooie kaart met deze stempel en leuk designpapier dat erbij past.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Hi hi we hebben echt bijna dezelfde kaart gemaakt zonder het van elkaar te weten! Zelfs de layout is hetzelfde. Jij hebt alleen van dat leuke kopjes-papier gebruikt en dat maakt het kaartje natuurlijk helemaal compleet. Superleuk!!

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart heb je als gastdesigner gemaakt! Leuke stempel!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Leuk gemaakt met dat kopje op tafel! Best een lastige challenge om gastdesigner te zijn.
Groetjes Trudy

Freubelmina zei

Wow ik vind dit een hele gave kaart Ank.
Wat een leuke stempel met het kopje, moet je echt vaker gebruiken hoor.
Lieve groetjes xx