Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 26 februari 2021

Jarig

 


Met de grote woordstans 'JARIG' heb ik deze kaart gemaakt.
Het was de eerste keer dat ik hem gebruikte.
Ik heb er een dubbele grijze kaart mee gestanst door de bovenkant net iets boven de vouw te leggen.
Vervolgens heb ik de letters uit effen donkerblauw en gestreept papier gestanst.
Voor de versiering heb ik 3-D stickers van Zeeman gebruikt, die ik nog had.
Ik vond de margrietjes met lieveheersbeestjes er wel lekker fris bij staan.


Jarig heb ik mij gisteren ook zeker gevoeld met al jullie felicitaties zowel in de reacties als in de mooie kaarten die ik mocht ontvangen.
Ik heb ze allemaal even bij elkaar gelegd om bovenstaande foto te maken.
Het was telkens een klein feestje om een envelop open te maken, allemaal kleine cadeautjes per post!
Super bedankt allemaal!

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Henriët zei

Wauw!! Wat een mooie kaart! Heel mooi met die bloemen. Als de winkels weer open zijn moet ik eens wat vaker bij de Zeeman binnen lopen. Zag een poosje geleden ook al van die mooi pinguïn stickers.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Die van mij zie ik niet.. Als er morgen niets is stuur ik een andere! Ik twijfel eerlijk gezegd ook of ik wel het goed huisnummer heb opgeschreven. Vlak voor mijn vakantie heb ik meerder enveloppen moeten schrijven...

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met de jarig stans, de margrieten komen er prachtig op uit. Wat ben je lekker verwend met al die kaarten! Nu lekker nagenieten. Fijn weekend!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ank, heel leuk met die bloemen erbij. Wat heb je mooie kaarten mogen ontvangen, dat verhoogt inderdaad het feestelijk gevoel. Lekker nagenieten nog.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Hoi Ank.

Wat fijn dat je zo leuk verwend bent met de kaarten. Zeker heel leuk.. je hebt zelf ook een leuke verjaardag kaart gemaakt. groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank, de grote letters, in combinatie met de papier en de bloem heel mooi!
En wat zijn het leuke verjaardagskaartjes die je kreeg altijd een feestje.

Elly zei

Mooi deze kaart! En al je ontvangen kaarten ook, dat is je zeker heel jarig voelen, ik hou ervan.
groetjes Elly

Els zei

Super wat een mooie kaart heb je met deze woord-stans gemaakt.
De lieveheersbeestjes zijn ook erg schattig.
Een mooie serie kaarten heb je voor je verjaardag gehad Ank.
Fijne zondag en groetjes, Els

Marjan zei

Prachtige letterkaart met heel mooie papier! De mooie bloemen en schattige lieveheersbeestjes maken het heel lenteachtig!
Je bent goed verwend, ik zie wat kaartjes die ik herken behalve die van mij! Leuk hoor!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat zijn die letterstansen toch leuk!
Fijn dat je je toch jarig hebt gevoeld!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Ook deze jarige kaart heb je erg leuk gemaakt,zoveel anders dan die andere....ik kan niet kiezen hoor.
Leuke kaarten mocht je ontvangen,ik zie de mijne ook.
Nog dankjewel voor je bedankje, ik had nog niet teruggemaild...beetje druk hier ;)
Lieve groetjes xx