Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 februari 2021

Nog een kerstbal

 


Vandaag heb ik nog een kerstkaart in de vorm van een kerstbal en ook deze doet mee bij 52 WTC .
Ook dit keer heb ik een stofje gebruikt en in de cirkel geplaatst.
Daaronder een kerststans gebruikt. 
De rand van de kaart heb ik met distress inkt bewerkt.

Voor de versiering heb ik rondom fimo kerstsnoepjes geplakt, eigenlijk bedoeld als schudmateriaal maar zo kun je het ook gebruiken.
Op de witte rand heb ik dewdrops geplakt.
Nog wat bling bling aangebracht in de vorm van sneeuwkristallen en de tekst.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Fijne dag!
groetjes van Ank


21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kerstbal met de schattige kabouter
groetjes ellen

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart is dit!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Je kaart is schattig!!! Ank een fijne dag.

Marjan zei

Ah, die kerstsnoepjes! Ze vielen me meteen op, zo schattig als randje! Een heel leuke afbeelding op stof ook en in zijn geheel weer een heel mooie kerstbal, Ank!

Eri zei

Deze kerstbal ik ook leuk geworden. Leuk stofje heb je gebruikt, en wat leuk rondom die fimo snoepjes.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat heb je de kerstbal prachtig opgemaakt. leuk plaatje en een hele mooie afwerking. Groeten Trijntje

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje is dit Ank, heel mooi versierd met leuke details!!!
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstbalkaart heb je gemaakt, super..bedankt dat je mee doet bij 52 WTC..je kan je kaart weer linken. Groetjes Ingrid

Diny zei

Ik dacht dat ik vandaag al bij je langs was geweest.....maar je hebt weer een kerstbal kaartje Ank....ook deze is erg leuk!
Groetjes Diny

Jantine zei

Jij hebt ook lekker de smaak te pakken met de kerstbalkaarten, Ank! Heel leuk is deze ook weer.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk die fimo snoepjes rondom die leuke kabouter Ank. Het geheel ziet er heel vrolijk uit.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annerieke zei

Dit is ook weer zo'n mooie kerstbal! Wat een leuke kerstman op het stofje, de kaart heb je ook met veel leuke details afgewerkt.
Groetjes, Annerieke

Annemarie en Merit zei

Wat een gezellige kerstbal heb je gemaakt, schattig!! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Henriët zei

Wat een prachtige kerstbal. En wat een engelengeduld moet je hebben om al die snoepjes en dewdrops zo netjes op te plakken!
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

toffe kerstbalkaart, leuk met het stofje en een heel mooie cirkelstans. de snoepjes rondom zijn een leuk detail.
Groetjes
Nancy 52WTC

Ans Gilbert zei

Prachtig stofje heb je gebruikt op deze mooie kerstbal
Groetjes
Ansx

!neke zei

Wat een leuk idee, een stukje stof erin.
Mooie kerstbal !
groeten Ineke

Freubelmina zei

Oooo wat een gave kerstkaart Ank, erg leuk met die rand snoepjes,
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Lieve groetjes, Wilma xx

Yvonne zei

Wat een gezellige kerstbal heb je gemaakt Ank.
Het is een heel werkje geweest, die kleine snoepjes opplakken.
Maar het ziet er super leuk uit.

Groetjes,
Yvonne.

Colien zei

Leuke kaart in mooi modelletje en zoveel op te zien!
Dankjewel voor je deelname aan onze kerstbal-challenge.
grtz Colien [52WTC]

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT 52WTC