Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 5 februari 2021

Symmetrie

 


Vandaag heb ik al weer een kaart voor jullie.
Ik zit lekker in de kaartenmaak-flow.
Deze kaart is helemaal symmetrisch en ook erg eenvoudig te maken.
De basis is een dubbele vierkante kaart met daarop een kleiner oranje vierkant, uit datzelfde papier heb ik de cirkel gestanst.
Op het oranje een zachtgeel vierkant en daarop de vierkante witte stans.
De grote bloem heb ik samengesteld uit vier verschillende formaten bloemen.
Ik heb ze met een brad aan elkaar vastgezet.
Geen tekst, die kun je binnenin schrijven en verder ook geen versieringen.

Ook heb ik weer nieuwe volgers, superleuk dat jullie er zijn bijgekomen.
Hopelijk vinden jullie wat inspiratie op mijn blog.

groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ank!

Anita van Deur zei

Prachtig.

Marjolein zei

Zowel je kerstkaart als ook deze bevat echt prachtige snijmallen! Wat een mooierds. Je hebt er mooie kaarten mee gemaakt. Groetjes Marjolein

Eri zei

Leuke kaart, een goed manier om de bloemen op te gebruiken. Hier liggen er ook nog verschillende.
Groetjes, Eri

Ina ( Frysk Famke ) zei

Heel ander kaartje dan ik tot nu
toe van je hebt gezien Ank!

Heel mooi in deze zomerse tinten.

Groetnis Ina

GerJanneke zei

Heel leuk gedaan en je brengt me echt op een idee! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt.

Elly zei

Mooie kaart en mooie kleuren, wordt je happy van.

Groetjes Elly

Trijntje zei

Leuke vrolijke kaart. Met de bloem. Veel plezier met de hobby. Heerlijk dat je zo lekker bezig bent. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes
groetjes ellen

Annerieke zei

Mooie kaart Ank, de kleuren geven de kaart een zomerse uitstraling!
Groetjes, Annerieke

Marjan zei

Zulke bloemen heb ik ook nog, ik gebruik ze eigenlijk nooit meer. Maar hier op jouw mooie kaart zijn ze erg gaaf, een toffe kaart Ank!
Fijn dat je zo lekker in de flow zit!

carla zei

Een heel mooi kaartje.
Prachtige mal in verwerkt.
Groetjes,
Carla

Els zei

Wat een mooie kaart met het bloemenhart.
Leuk die brad erin.
Groetjes, Els